Josephina-Chantal Lauwers

EXCELLENT SUIVI ET TRES CLAIR. MERCI

Detremmerie ignace

Top

Vanheusden

Zaterdag 28 november besteld en nog steeds niet geleverd. Het was voor het kerstfeestje van de school van mijn dochter. Maar ze zal het zonder moeten doen, jammer

Reactie Partywinkel.be:

Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om dit te vernemen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Wij horen en helpen je graag!
Met...
Met feestelijke groet,

Shauny Van Cleemput

Snelle levering, een website dat opgeblazen ballonnen levert! Hiernaar heb ik echt lang moeten zoeken dus heel tevreden! Ook een snelle en vriendelijke klantendienst aangezien ik iets fout had... Snelle levering, een website dat opgeblazen ballonnen levert! Hiernaar heb ik echt lang moeten zoeken dus heel tevreden! Ook een snelle en vriendelijke klantendienst aangezien ik iets fout had gedaan aan het begin van mijn bestelling.

Sanne

Snelle levering, ruime keuze en heel goede service.

Reactie Partywinkel.be:

Dank voor je beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat je ons een zes geeft. Graag horen we wat wij kunnen verbeteren. Wij zien je graag terug bij een volgend feest.
Met feestelijke...
Met feestelijke groet,

Cardinaels A

Positief!

Josee

Het product dat voorradig was , in goede staat geleverd