Karine Daelman

Uitstekende ervaring

Klantvriendelijk

Didier Buysse

Snel en vriendelijk antwoord op vragen per mail. Snel en correct geleverd. Top!!!

Alles

Johanna Gronloh

Goede uitleg

Rorstokje erbij doen.Was de vorige keer wel.

Reactie Moose Färg:

Wat suf dat we het roerhoutje vergeten waren. Deze zit er inderdaad standaard bij. We zullen er scherper op letten :-) Dank voor de feedback!

Glenn Lens

alles correct

géén

Willy

Zeer positief

Klantvriendelijke,Goed product, correcte en snelle levering.

Jan Lauwers

Positief, goede service prachtig product

duidelijk

neen

Peter

Klantenservice is top. Fijne verf om mee te werken. Echt een stukje Zweden in en rond het huis.

Gemakkelijke website om bestelling te plaatsen en informatie op te zoeken.

Alles verloopt hoe het moet

Reactie Moose Färg:

Bedankt voor je mooie feedback!!

Louis Van Schoor

Goede ervaring, hebben nogal gewerkt met de Moose Färg natuurverf en zijn hierover zeer tevreden.

Top product !

Zoals eerder vermeld zijn wij tevreden maar hebben nu toch een klein minpuntje ervaren. Wij zijn lid van Velt en in het tweemaandelijks Tijdschrift van september/oktober lazen wij toevallig dat je... Zoals eerder vermeld zijn wij tevreden maar hebben nu toch een klein minpuntje ervaren. Wij zijn lid van Velt en in het tweemaandelijks Tijdschrift van september/oktober lazen wij toevallig dat je als lid van Velt geen verzendkosten hoefde te betalen bij een bestelling boven de € 75,00 ! Wij hebben in de bestelnotities ons lidnummer ingegeven maar hebben wel verzendkosten betaald en hebben daar verder niets meer over gehoord. Kunnen jullie dit misschien eens nakijken ?

Reactie Moose Färg:

Hoi Louis, excuus ik lees je bericht nu pas! Ik heb je de verzendkosten teruggeboekt. De samenwerking was bij je bestelling nog splinternieuw dus ik denk dat we het even gemist hebben. Excuus! Mocht... Hoi Louis, excuus ik lees je bericht nu pas! Ik heb je de verzendkosten teruggeboekt. De samenwerking was bij je bestelling nog splinternieuw dus ik denk dat we het even gemist hebben. Excuus! Mocht je meer vragen, opmerkingen, klachten of tips mail (jan@moosefarg.nl) of bel (+31 6 55 333 165) vooral. Dan krijg je een stuk sneller reactie! :-)

Katelijne

Prima contact en reactie op de vragen.

De levering was meteen in orde. We hadden de verf voor het weekend.

niet meteen iets