31 reviews
Write a review

100% of the customers recommend this company.

Delivery speed
Ease of ordering
Information on the website
Order status updates
Response time
Customer-friendly

Cees Verhage

Een prima zitzak op een favorite plek in onze woonkamer. Wordt elke avond goed gebruikt voor het kijken naar televisie of het lezen van een boek. Door het vele gebruik moet te zak weer begevuld... Een prima zitzak op een favorite plek in onze woonkamer. Wordt elke avond goed gebruikt voor het kijken naar televisie of het lezen van een boek. Door het vele gebruik moet te zak weer begevuld worden. Is het probleem opgelost door het kopen van een nieuwe hoes of is de binnenzak ook wat uitgerekt?

Sandra

The best ever!!! Got the big one en the roll its perfect good for everything

Good

Very good

Strengths

Seriosity, fast delivery, usere friendly web site.

No comment

Cindy Moonen

Van tevoren mailcontact gehad omdat ik vragen had over de kleuren van de Elly. Hier werd snel en correct op gereageerd. Ik heb de Elly afgehaald, vriendelijke ontvangst en goed geholpen. Van tevoren mailcontact gehad omdat ik vragen had over de kleuren van de Elly. Hier werd snel en correct op gereageerd. Ik heb de Elly afgehaald, vriendelijke ontvangst en goed geholpen.
Daarna onze dochter verrast met een Elly, zij is zo blij dat ze de Elly ‘s ochtends mee naar beneden sleept en ‘s avonds weer mee naar haar kamer neemt! Nu wil haar broertje er ook één!

Zie onze ervaring hierboven

Improvements or suggestions

Geen verbeterpunt, blijf zo doorgaan!

ingrid

Goed advies en snel antwoord op een vraag. Zeer snelle levering. Zeer duidelijke website. Goede uitleg welke produkten elkaar aanvullen.

Strengths

Zeer snelle reactie na een vraag aan de klantenservice.

Niet van toepassing

Esther Chinees

De zitzakken zijn te gek, maar de marketing is superirritant en ik denk zelfs strafbaar. Altijd weer die mail met kortingen tot 50%. En dan zijn alle zitzakken max 10% afgeprijsd en hebben ze alleen... De zitzakken zijn te gek, maar de marketing is superirritant en ik denk zelfs strafbaar. Altijd weer die mail met kortingen tot 50%. En dan zijn alle zitzakken max 10% afgeprijsd en hebben ze alleen 50% korting op een paar domme geurkaarsen, wat echt geen zak met hun product te maken heeft. En die zijn dan nog steeds 15 euro trouwens, wat belachelijk duur is. Hoe verspeel je sympathie? Nou, met dit soort misleidende strategieën natuurlijk. En is jammer, want zitzakken zelf zijn top.

Strengths

kwaliteit zitzakken (hoewel er redelijk snel gaten in vallen)

sterkere hoezen, eerlijke marketing

Reply Terapy.co.uk:

Dag Anoniem,
Dag Anoniem,
Wat spijtig dat je dit anoniem meldt. We hebben je gemaild maar geen respons gekregen. We wilden namelijk kijken wat we konden doen voor je om dat vervelende gevoel weg te nemen.
Aangezien we geen antwoord kregen, dan maar via deze weg:
Dank voor je feedback. We zien dat je niet blij bent met een aantal dingen.
Wat spijtig dat je zo vluchtig door de aanbieding bent gelopen. Sommige kortingen op de zitzakken zijn namelijk wel degelijk hoger dan 10%. Maar we snappen dat je het liefst in alle Terapy's duikt en ze allemaal wilt hebben! En dan is het natuurlijk een teleurstelling dat ze niet met 90% korting de deur uit gaan :)
De kaarsen ben je ook wat vluchtig overheen gelopen. Ze komen namelijk uit Grasse (Provence) – de geurhoofdstad van de wereld. En aangezien ze van goede kwaliteit zijn, kosten ze inderdaad niet een euro of twee maar net wat meer.
Maar goed, we begrijpen je teleurstelling, en we zijn blij te horen dat je schrijft dat de zitzakken zelf top zijn!
Hele mooie decemberdagen gewenst en warme groet, Terapy

Eliete da Silva Lima

Fantastisch!!! Het is heerlijk om zich laat ploffen op mijn reuzenachtig OLLIE?

Ok!

MJ

Very nice

Strengths

design and comfort and of course the beautiful materials

Good _ friendly contact.

great products