31 reviews
Write a review

100% of the customers recommend this company.

Delivery speed
Ease of ordering
Information on the website
Order status updates
Response time
Customer-friendly

Esther Chinees

De zitzakken zijn te gek, maar de marketing is superirritant en ik denk zelfs strafbaar. Altijd weer die mail met kortingen tot 50%. En dan zijn alle zitzakken max 10% afgeprijsd en hebben ze alleen 50% korting op een paar domme geurkaarsen, wat echt geen zak met hun product te maken heeft. En die zijn dan nog steeds 15 euro trouwens, wat belachelijk duur is. Hoe verspeel je sympathie? Nou, met dit soort misleidende strategieën natuurlijk. En is jammer, want zitzakken zelf zijn top.

Strengths

kwaliteit zitzakken (hoewel er redelijk snel gaten in vallen)

Improvements or suggestions

sterkere hoezen, eerlijke marketing

Which of the following products have you purchased?

Baloo

Reply Terapy.co.uk:

Dag Anoniem,
Wat spijtig dat je dit anoniem meldt. We hebben je gemaild maar geen respons gekregen. We wilden namelijk kijken wat we konden doen voor je om dat vervelende gevoel weg te nemen.
Aangezien we geen antwoord kregen, dan maar via deze weg:
Dank voor je feedback. We zien dat je niet blij bent met een aantal dingen.
Wat spijtig dat je zo vluchtig door de aanbieding bent gelopen. Sommige kortingen op de zitzakken zijn namelijk wel degelijk hoger dan 10%. Maar we snappen dat je het liefst in alle Terapy's duikt en ze allemaal wilt hebben! En dan is het natuurlijk een teleurstelling dat ze niet met 90% korting de deur uit gaan :)
De kaarsen ben je ook wat vluchtig overheen gelopen. Ze komen namelijk uit Grasse (Provence) – de geurhoofdstad van de wereld. En aangezien ze van goede kwaliteit zijn, kosten ze inderdaad niet een euro of twee maar net wat meer.
Maar goed, we begrijpen je teleurstelling, en we zijn blij te horen dat je schrijft dat de zitzakken zelf top zijn!
Hele mooie decemberdagen gewenst en warme groet, Terapy

Score on Terapy.co.uk: 2/5
Would you recommend this company? Yes
zitzak