7.4/10
8.2/10
7.8/10
7.8/10

Slechte service, laattijdige levering En vind vooraf betalen via een bureau geen goed idee.
Van ondervinding moet men langer wachten dan met vooraf betalen rechtstreeks

Antoinette Fredericq

Ik heb een bestelling gemaakt, zou die binnen de twee werkdagen thuis ontvangen, heb die nooit gekregen (7/12/2017, ref 836752, 55,94€). Op mijn account staat dat ik nooit iets bij u gekocht heb.

Reactie Broedersgezondheidswinkel.be:

Ik zie dat u vandaag toch uw bestelling heeft ontvangen. U had op 7 december begin van de avond besteld en uw bestelling is de volgende dag op 8 december opgehaald door DHL. Vanuit de track &... Ik zie dat u vandaag toch uw bestelling heeft ontvangen. U had op 7 december begin van de avond besteld en uw bestelling is de volgende dag op 8 december opgehaald door DHL. Vanuit de track & trace (https://www.dhlparcel.nl/nl/volg-uw-zending-0?tt=JVGL0583163101454044&pc=1170) kan ik zien dat DHL uw bestelling in de nacht van 8 op 9 december heeft gesorteerd, maar waarom DHL er dan enkele dagen overdoet om uw bestelling daadwerkelijk af te leveren, is mij op dit moment een raadsel. Ik zal hier een vraag c.q. klacht over indienen bij DHL. Bent u bereid uw review te herzien?

Het was zeer duidelijk

Gemakkelijke website.Snelle levering

Correcte en snelle servive

Zeer tevreden over correcte levering!!

Het product was mijn eerste aankoop ij het bedrijf

dirk

Eerste bestelling gedaan bij deze gezondheidswinkel, qua afhandeling zeer goed

Peter Test beoordeling

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf

Een goede ervaring