8.2/10
8.2/10

Ger

Aanrader! Prachtige foto, snel geleverd. Perfect!

Waar al die negatieve reviews vandaan komen... geen idee. Binnen een paar dagen werd mijn bestelling geleverd. Schitterend afgewerkt, snel geleverd, goed verpakt, prachtige kwaliteit op aluminium.... Waar al die negatieve reviews vandaan komen... geen idee. Binnen een paar dagen werd mijn bestelling geleverd. Schitterend afgewerkt, snel geleverd, goed verpakt, prachtige kwaliteit op aluminium. Duidelijke instructies hoe op te hangen.
Ik ben supertevreden en zal jullie bij iedereen aanraden! Dankjewel voor het prachtig bewerken van mijn foto!

Geen.

Thomas Vos

Bevestiging alu fotoplaat liet los. Plaat beschadigd. Mocht gratis een nieuwe bestellen. Wat een service.

Service

Contact en verpakking

Manon Sanders

Ik had 2 foto's op aluminium besteld, helaas bleken deze bij aankomst beschadigd. Meteen contact opgenomen en binnen een uur al een reactie dat er nieuwe bezorgd zouden worden. Deze had ik de... Ik had 2 foto's op aluminium besteld, helaas bleken deze bij aankomst beschadigd. Meteen contact opgenomen en binnen een uur al een reactie dat er nieuwe bezorgd zouden worden. Deze had ik de volgende dag al binnen, en zien er super uit! Wij zijn blij met deze goede en snelle oplossing!

Snelle service

Beter verpakken

Fieke

Service is goed, eindproduct mooi, maar door slechte verpakking en afwerking op vele plekken beschadigd en dat is echt onnodig als er zorgvuldiger wordt verpakt.

Duidelijk informatie, goede website, gunstige prijzen

Opletten bij verpakken. Zorgvuldiger en voorzichtiger met de producten omgaan, kan veel problemen, klachten en vervangingen voorkomen.

Bmw

Goede service en snelle levering met een prachtig resultaat. Heel blij mee!

Ga zo door

J.

Slecht

Betere klantenservice. Het probleem ligt bij DHL maar ik wil gewoon mijn geld terug. Geen gezeur. Het is een maand verder

Reactie fotoopglas.nl:

Beste jnell, zou u contact op kunnen nemen met onze klantenservice zodat wij kunnen oplossen wat er mis is met de bestelling? Helaas heb ik hier geen ordernummer of naam waarmee ik in ons systeem... Beste jnell, zou u contact op kunnen nemen met onze klantenservice zodat wij kunnen oplossen wat er mis is met de bestelling? Helaas heb ik hier geen ordernummer of naam waarmee ik in ons systeem kan zoeken.
U kunt ons mailen op info@fotoopglas.nl
Zodra wij uw mail hebben ontvangen zullen wij binnen 24 uur op werkdagen met een oplossing komen.
Alie ||klantenservice

Claudia Uivel

Super service, snelle levering en foto heeft prachtige kwaliteit op plexiglas

Snelle levering, deskundig

Marinus

Zeer tevreden (nog maar 1 keer besteld via deze weg)! Mijn Klant was erg tevreden. Product binnen gewenste levertijd binnen gekregen. zag er strak en netjes uit. Over de foto (foto op plexiglas) zat... Zeer tevreden (nog maar 1 keer besteld via deze weg)! Mijn Klant was erg tevreden. Product binnen gewenste levertijd binnen gekregen. zag er strak en netjes uit. Over de foto (foto op plexiglas) zat een beschermlaag voor de verzending, deze was weliswaar beschadigd aan de buitenkant maar niet aan het product, dus heeft zijn werk goed gedaan!

Zeker bereid om in de toekomst vaker via dit bedrijf te bestellen!

snelle levering, product zag er mooi uit

kon geef factuur in mijn mailbox vinden

arnold van oosterhout

Heel slecht