Deskundigheid
Advies
Snelheid van levering/montage
Prijs/Kwaliteit

René Duijn

Klassebedrijf, komt zijn afspraken na, keurige installatie!! A kwaliteit.

Keurige installatie met goede materialen

Familie Paul en Bertha Beeres

Zeer positief, zeker qua aanbod niet te aarzelen bij vragen. Bovenal zeer toegewijde, proactief meedenkende medewerkers die de panelen plaatsten, een veel betere plaats voor de Solar Edge... Zeer positief, zeker qua aanbod niet te aarzelen bij vragen. Bovenal zeer toegewijde, proactief meedenkende medewerkers die de panelen plaatsten, een veel betere plaats voor de Solar Edge voorstelden ondanks dat dit van hen extra inspanning vergde. Ook volop bereidheid tot uitleg enz. en dit al ondanks hitte, het zonder lift naar boven moeten sjouwen van de panelen terwijl de situatie logischerwijs de aanwezigheid van traplift zou veronderstellen. Desondanks bleven de medewerkers klantgericht, enz. Chapeau.

Bereidheid tot uitleg en toewijding van de proactieve meedenkende medewerkers bij plaatsing onder warme / lastige omstandigheden.

Aart Dirks Montage

Bij aanvraag krijg je een keurige offerte met verschillende mogelijkheden en een goede uitleg erbij. (Ik heb geen verstand van zonnepanelen maar kon het redelijk begrijpen)
Na mijn bevestiging...
Na mijn bevestiging van welke keus ik gemaakt had werd er direct een afspraak gemaakt voor de montage. En er is niet van deze afspraak afgeweken. Een week of twee voor de afspraak kreeg ik netjes een bevestiging via de mail dat ze op de betreffende datum zouden komen rond de middag en dat gebeurde ook. En aan het eind van de middag had ik een werkend systeem op mijn dak liggen. Netjes gemonteerd, inclusief alle aansluitingen richting meterkast.
Ik ben tevreden.

Duidelijke offerte.
Direct een afspraak.
En keurig aan de afspraak gehouden.
Nette en snelle montage.
Deskundig personeel.
Enzovoort.

Danny

Lang moeten wachten op de panelen, maar het plaatsen zelf was snel gedaan. Netjes afgewerkt.

Bij het plaatsen kon ik in overleg nog aangeven hoe ik het wil hebben.

Eijkelenboom

Professioneel, plezierig en betrouwbaar om mee te werken, zowel in offerte stadium als in de uitvoering.

Weten waar ze het over hebben, komen afspraken volledig na en leveren kwaliteit

Overduin

Komen de afspraken netjes na en kunnen hun producten goed

Monteurs denken met de klant mee

frank de winter

Wat een deskundige en betrouwbare mensen, vandaag geplaatst en een duidelijke uitleg, zal jullie zeker aanraden. Bedankt monteurs

Prijs en informatie

Arend Reijm

De offerte was duidelijk en de afspraken daarna werden nagekomen. De monteurs zijn zeer vakkundig en vriendelijk. Alles werkt en jullie hebben er alweer een tevreden klant bij!

Zeer ervaren medewerkers

Ad Verwijmeren

Prima contact, komt afspraken na en het geheel wordt vakkundig gemonteerd door klantvriendelijk personeel. Gewoon een topbedrijf.

Vakkundige plaatsing conform afspraak.

MGJ Bouman

Eind mei offerte gevraagd, begin juni kwam Arjen op mijn verzoek even kijken of het allemaal paste en toen kreeg ik al de installatiedatum te horen als ik zou bestellen. Dat was 18 oktober, vandaag... Eind mei offerte gevraagd, begin juni kwam Arjen op mijn verzoek even kijken of het allemaal paste en toen kreeg ik al de installatiedatum te horen als ik zou bestellen. Dat was 18 oktober, vandaag dus!
Ik dacht dat ze hier wel de hele dag bezig zouden zijn maar in 3 uur tijd was alles geinstalleerd, meterkast aangepast en werkte de app.
Alle drie waren beschaafde professionals die goed op elkaar ingespeeld waren. Zeer tevreden en de eerste 6.8 kWh zijn binnen!
Meteen de naam doorgegeven aan een vriend die ook zonnepanelen wilt installeren.

Betrouwbaar
Vakmensen