Deskundigheid
Advies
Snelheid van levering/montage
Prijs/Kwaliteit

Vlaanderen

Super service,klantvriendelijk,niets is teveel gevraagd.

Goed contact,alles duidelijk en snel geregeld,nette en vriendelijke monteurs,goede kwaliteit voor een mooie prijs

Ruud Adriaansens

UITSTEKEND! NA 3 JAAR NOG STEEDS ZEER TEVREDEN OVER DE GELEVERDE PRODUCTEN EN INSTALLATIE.

KWALITEIT, ZONNEPANELEN XTRA KOMT AFSPRAKEN NA.

Reactie Zonnepanelen Xtra:

Bedankt voor uw positieve reactie.

Berger H

Deskundig en duidelijk advies, goed werk geleverd, regelt veel voor klant.

Goed advies, zelf gedacht aan flink aantal panelen, maar op advies van Xtra minder geplaatst, duidelijk deskundig

Jasper

Zeer positief

Eerste gesprek aan de keukentafel,
Meedenkend, flexibel,
Geen druk om te beslissen
Vriendelijke en nette monteurs,
Alles in overleg,
Duidelijke en snelle communicatie Eerste gesprek aan de keukentafel,
Meedenkend, flexibel,
Geen druk om te beslissen
Vriendelijke en nette monteurs,
Alles in overleg,
Duidelijke en snelle communicatie
Werken alleen met top spullen

Arthur Doding

Xtra zonnepanelen verkopen de betere zonnepanelen die nauwelijks duurder zijn dan veel inferieure Chinese panelen. Bij het huisbezoek wordt er gekeken naar de situatie en besproken wat de... Xtra zonnepanelen verkopen de betere zonnepanelen die nauwelijks duurder zijn dan veel inferieure Chinese panelen. Bij het huisbezoek wordt er gekeken naar de situatie en besproken wat de mogelijkheden zijn en de beste oplossing is. Panelen werden bij mij 6 weken na akkoord gaan met de offerte geplaatst. Ervaren en vakkundige elektricien heeft binnenshuis e.e.a. geïnstalleerd en de kabel op een extra groep in de meterkast aangesloten. Op het dak waren twee medewerkers die duidelijk ook ervaren waren druk bezig met de aanleg van 2 x 6 panelen (zowel op oost als westzijde van mij dak). Conform afspraak om 8.30uur begonnen en om circa 14.30uur klaar. Alles is heel netjes aangelegd en opgeleverd. Super tevreden over het proces.

'kwaliteit en betrouwbaarheid

Joop en Märian

Vooraf met Arjen goed gesprek gehad en offerte was snel en goed,
later via mail contact over aanpassingen, zeer snelle reactie.
Keurig bedrijf, mooie bedrijfsbus, personeel nette...
Vooraf met Arjen goed gesprek gehad en offerte was snel en goed,
later via mail contact over aanpassingen, zeer snelle reactie.
Keurig bedrijf, mooie bedrijfsbus, personeel nette bedrijfskleding en het allerbelangrijkste, zeer kundig, voor het leggen van de panelen(totaal 18 stuks) nogmaals goed overleg over eventuele uitbreiding in de toekomst.
Wij zijn zééér tevreden.
Joop en Märian

Alles perfect, geen negatieve punten.?????

Rob

Komen afspraken, geen massa productie. Klantgericht

snelle levering, net werk door monteurs. Leveren keurig op. Terzake kundig

Baan

Prima. We hadden in eerste instantie een paar maal kortsluiting. Toen ik dat via de mail communiceerde, werd ik direct gebeld om dit op te lossen.

Deskundige uitleg

Reactie Zonnepanelen Xtra:

Geachte mevrouw Baan,
Geachte mevrouw Baan,
Bedankt voor uw review, Het was geen kortsluiting, maar een aardlekschakelaar die niet helemaal goed was. Zoals u al aangeeft hebben we deze na uw melding ook gelijk voor u opgelost.
Zonnepanelen Xtra

Fam de Goeij

Keurig bedrijf/ goede begeleiding bij de aanschaf(uitleg)

Het installeren van de panelen, zeer netjes ( het oog wil ook wat)

Sjaak

Klant vriendelijk, uitgevoerd wat er beloofd en geoffreed is.

Gaat geen uitdaging uit de weg, alles netjes uitgevoerd en denkt met de klant mee