van Amerongen

Wij hebben onze open haard laten aanpassen door warmtestore. Heel vriendelijk geholpen en alles duidelijk uitgelegd. De plaatsing van de inbouw haard is vakkundig en netjes uitgevoerd. Wij zijn heel... Wij hebben onze open haard laten aanpassen door warmtestore. Heel vriendelijk geholpen en alles duidelijk uitgelegd. De plaatsing van de inbouw haard is vakkundig en netjes uitgevoerd. Wij zijn heel tevreden en blij met onze nieuwe haard.

Vriendelijke vakkundig en goede service

Hoogkarspel

Goede service

Venlo

Therry.

Zeer positief!

Helder communicatie, Snelle service.

Niet voor het bedrijf, wel voor de monteurs.
Iets proactiever mag best.

Kampen

Jeroen

Verrast door de snelle en goede service. Vooral de kunde van de installateurs is van een hoog niveau. Zowel bij inmeten als bij de uitvoer een en al professionaliteit.

Transparantie, Prijs, Ervaring, Promotie

Opvolging, bereikbaarheid kan beter

Haarlem

Raymond Abdoelkarim

Top bedrijf!

Snelle reactie en nakoming afspraken

geen!

Groningen

Opmeer

Wij hebben een mooie Folke haard gekocht en laten instaleren, hiervoor is wel eerst onze oude openhaard gesloopt via warmtestore. Het slopen is zeer professioneel uitgevoerd met een geplaatste... Wij hebben een mooie Folke haard gekocht en laten instaleren, hiervoor is wel eerst onze oude openhaard gesloopt via warmtestore. Het slopen is zeer professioneel uitgevoerd met een geplaatste onderdruktent in huis rondom de oude haard waardoor er minimale stof overlast was. De nieuwe haard zeer mooi geplaatst en heerlijk warm.

Goede communicatie en weten waar ze over praten.

Zwijndrecht

Rutger Duits

Top bedrijf!
Vanaf het begin tot aan het eind perfect geholpen door Martien en Herman, bedankt!

Snelle communicatie, mooie showrooms!

Geen, ga zo door!

Nunspeet

Fredie

Inmiddels drie gashaarden gekocht bij warmtestore. Ook de service die we elk jaar hebben altijd in orde. Dion super bedankt voor de fijne uitleg bij deze nieuwe gashaarden. we gaan ervan genieten..

x

x

utrecht en De Bilt

Caroline Brouwer

Zeer tevreden. Prachtige haard gekregen tegen een scherpe prijs en met maximale service.

De installateur heeft zelfs een stukje stucwerk geleverd, echt een fantastische klantgerichte houding.

Goed overleg over wat de klant moet doen om de installatie optimaal voor te bereiden.

Veluwe