SiteToGo

SiteToGo Ook benieuwd naar feedback over de webshop SiteToGo? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company96
9.5/10
Uitstekend
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen SiteToGo met 9.5/10. Gebaseerd op 96 ervaringen.

SiteToGo 1 beoordeling
Duurzame Energie Barneveld (DEB)

Super tevreden over de manier waarop sitetogo onze website heeft gerealiseerd! binnen 1 week was de website online. perfecte service en kundige medewerkers!.

Martin Schuurman / Cambrensis
Martin Schuurman / Cambrensis
Score voor SiteToGo:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hoewel e.e.a. wel wat langer duurde dan gepland, zeer tevreden over het eindresultaat. enthousiaste club die weet hoe het werkt!.

Jeroen Bos Photography

Goedkope instapprijs voor je website, maar welke zeer technisch en marketing gericht is op google. ze weten waarover ze praten en de cijfers doen er toe. zeker aan te raden!.

Mast Timmer en Klusbedrijf

Sinds de start van onze onderneming actief bij sitetogo..
wat een top ervaring hebben wij met deze mensen. .
binnen een mum van tijd weer een top website..
wij zullen zeker klant blijven! .

MeinemaTotaal

Het is prettig om met dit bedrijf zaken te doen. vriendelijk vlot en op tijd klaar. kleine aanpassingen worden heel snel gerealiseerd de nieuwe website ziet er voortreffelijk uit en mijn vindbaarheid is weer to the top . .

Lichtkunde

Sitetogo heeft een mooie, duidelijke website voor ons gemaakt. het ging ons vooral om de juiste sfeerbeleving van onze producten en diensten en dat is heel goed tot zijn recht gekomen.

SiteToGo 1 beoordeling
Kris Exalto (Exalto Country Wood)

Wij zijn super tevreden over de manier waarop sitetogo onze website heeft gerealiseerd! binnen 1 week was de website online. en ook de service is helemaal goed!.

innerlijke-reis

Ik ben heel tevreden, de website ziet er erg mooi en professioneel uit, heeft precies de juiste uitstraling. groot compliment voor alle hulp die ik gekregen heb, altijd vriendelijk en behulpzaam.

Elco Vliem, Vliem schilderwerken

Het is kwalitatief enorm goed, voor het geld wat je betaald..
enorm geholpen door het personeel. en je kan hem later ook nog zelf aanpassen..
perfect voor bedrijven en particulieren.

Lichtkeus.nl
Uitstekend
Lichtkeus.nl
Score voor SiteToGo:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Deskundig personeel, je wordt snel geholpen!. website was ruim binnen de afgesproken tijd opgeleverd.

Bedrijfsinformatie

Wij hebben meer dan 16 jaar ervaring in het maken van mooie en vindbare websites. Binnen één week realiseren wij je fantastische website. En dit voor een vaste prijs van 450 euro. Je website kan je eenvoudig zelf aanpassen. Met SiteToGo heeft u alles voordelig geregeld!
Adres
De Smalle Zijde 7A