NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Monique

Ik volg met volle tevredenheid deze opleiding. Ik kan het geheel (binnen de marges) op mijn eigen tempo doen. Af en toe is het zoeken geweest na de overgang van het curriculum. Maar het... Ik volg met volle tevredenheid deze opleiding. Ik kan het geheel (binnen de marges) op mijn eigen tempo doen. Af en toe is het zoeken geweest na de overgang van het curriculum. Maar het studiemateriaal en het gebruik van de leeromgeving is heel goed verbeterd.

Maureen Tielman

Fijne en snelle reacties, makkelijk om theorie examens aan te vragen. Studeren in je eigen tijd en tempo

Annemarie Tuitel

Goede ervaring , wel soms chaotische wat waar te vinden is

Inge

Tot nu toe maar 1 module afgerond want net gestart. De e-learning zit qua inhoud en opbouw erg goed in elkaar. Echter navigeren door de opleiding: wanneer doe ik wat, welke volgorde van modules en... Tot nu toe maar 1 module afgerond want net gestart. De e-learning zit qua inhoud en opbouw erg goed in elkaar. Echter navigeren door de opleiding: wanneer doe ik wat, welke volgorde van modules en vakken is logisch om te volgen, wanneer kan ik het beste met stage beginnen en wat is er precies nodig vooraleer je hiermee kunt starten,... is complex! De introductie is eerder verwarrend ipv verhelderend als men met 0 ervaring met deze opleidingswijze start, ookal had ik ervaring met e-learning modules mede te ontwikkelen. Het mag wat mij betreft overzichtelijker en duidelijker. De theorie van Module 1 was erg pittig en deed me twijfelen of het wel op MBO niveau 4 was! De examens waren daarentegen realistisch van niveau en de wijze van vraagstelling prettig.

Danielle Koster

Ik ben heel tevreden over het volgen van een parttime opleiding. het niveau van communiceren vanuit het NTI naar de studenten toe kan naar mijn mening professioneler.

Margo Smulders

Fijn om op eigen tempo deze mooie studie te kunnen volgen.

De coronaperiode startte net bij het begin van mijn studie. Hierdoor werd mijn hele werkschema omgedraaid waardoor ik een achterstand opliep. Vervolgens raakte ik zwanger en heb ik een zoontje... De coronaperiode startte net bij het begin van mijn studie. Hierdoor werd mijn hele werkschema omgedraaid waardoor ik een achterstand opliep. Vervolgens raakte ik zwanger en heb ik een zoontje erbij. Ik vind de flexibiliteit heel fijn dat ik alsnog de kans heb gekregen om mijn gemiste praktijkdagen in te halen en mijn opdrachten kan inleveren. Ook super fijne begeleiding als ik die nodig heb.

Silvana dijkgraaf

Slechte ervaring, aanbod van leerstof kom vrij weinig terug in de praktijk
Slechte ervaring, aanbod van leerstof kom vrij weinig terug in de praktijk
In eind juli al klaar met de opleiding het is ondertussen januari nog steeds geen diploma. Wanneer je belt word er gezegd niks aan te doen, kan helaas niet versnellen. Diploma binnen 4-6 weken, dacht het niet

Betere communicatie
Eerlijkheid en openheid
Betere dienstverlenibg

Ellen de Jong

Ik vind het een hele leuke cursus, want je leert ook veel over het inwendige (organen ) van de dieren en dat vind ik interessant. Verder prettig: eigen studie tempo.