Fotoboeken.nl

Fotoboeken.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Fotoboeken.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company101
Uitstekend
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Fotoboeken.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 101 ervaringen.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle verwerking en mooi resultaat

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettige vormgeving, duidelijk werken, mooi resultaat.

jan
jan

Beschrijf hier uw ervaring

De foto's in kader passen was best lastig. Het resultaat was evenwel zeer fraai

Score voor Fotoboeken.nl:4/5

Prima, vlotte levering.

hermien van den elst
Redelijk
hermien van den elst

Beschrijf hier uw ervaring

je bent genoodzaakt het fotoboek in 1 keer af te maken. Omdat het moeilijk is terug te gaan naar wat er al is gedaan

Score voor Fotoboeken.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vaak moeilijk om in het programma te komen.

Chris Roebersen
Chris Roebersen
Score voor Fotoboeken.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onze ervaringen zijn zeker positief. de afgeleverde albums zien er altijd perfect uit.

M. Snik

Al vele jaren vaste klant bij fotoboeken.nl en zeer tevreden! op mijn vragen krijg ik altijd direct antwoordt en de kwaliteit is altijd heel erg goed. je betaald wel iets meer, maar ik vind dat het fotoboek zeker een meerwaarde krijgt doordat het een professionele uitstraling krijgt. ook de vele mogelijkheden welke je met iedere pagina kunt doen, vind ik een groot pluspunt! je steekt er tenslotte ook veel tijd in om een fraai fotoboek te maken, dus moet het uiteindelijke eindproduct niet tegenvallen. en dit is mij dan ook nog nooit gebeurt! ik beveel fotoboeken.nl dan ook van harte aan iedereen aan.

Beschrijf hier uw ervaring

2 Fotoboeken besteld en helemaal blij! Super mooie boeken zijn het geworden!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle service, zorgvuldig ingepakt! mooi kwaliteit van het fotopapier!.
top bedrijf!.

Marjon
Marjon

Beschrijf hier uw ervaring

Was de eerste keer dat ik een fotoboek heb gemaakt via Fotoboeken.nl. Maar ik kom zeker terug. Complimenten en ga vooral zo door.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer tevreden. wordt snel gereageerd op vragen. fotoboek ziet er echt geweldig uit.

DORMAN

Kort maar krachtig: uitstekend. klacht werd serieus genomen en afhandeling perfect. 2 nieuwe fotoboeken afgedrukt en ontvangen . cijfer 10! super.

Ineke de Kivet

Al vele jaren maak ik gebruik van fotoboeken.nl om mijn fotoboeken, kalenders of wenskaarten te maken. en altijd tot volle tevredenheid! het resultaat is prachtig en de service is uitstekend! en heb je eens een probleem dan zijn de medewerkers steeds bereid de helpende hand te bieden.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima album, zag er weer goed verzorgd uit.

Idem.

Bedrijfsinformatie

Bij Fotoboeken.nl kun je een professioneel en persoonlijk fotoalbum maken. We zijn specialist als het gaat om fotoboeken met hoogwaardige afdrukken en hoge kwaliteit papier. Onze fotoproducten zijn geliefd onder beroeps- en hobbyfotografen en zijn zeer geschikt voor professionele projecten en opdrachten. Naast fotoboeken leveren we ook wanddecoratie, wenskaarten en kalenders van dezelfde kwaliteit.
Adres
Boezemweg 21