Fotoboeken.nl

Fotoboeken.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Fotoboeken.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company142
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Fotoboeken.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 142 ervaringen.

Beschrijf hier uw ervaring

deze zijn uitstekend. duidelijkheid naar elkaar toe en zorgen dat de wensen die je hebt ook waar gemaakt kunnen worden

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geweldig kwaliteit van producten, fijne contacten met problemen op te lossen. breed assortiment.

Conny Bos
Conny Bos

Beschrijf hier uw ervaring

Je kunt er altijd terecht voor vragen en hulp.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

In het verleden ook andere aanbieders geprobeerd, maar ik blijf nu bij fotoboeken.nl want het fotoboek ziet er gewoon prachtig uit en het boek is van een mooie kwaliteit.

Gerda de Groot
Goed (8/10)
Gerda de Groot
Score voor Fotoboeken.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima ervaring. ook altijd bereid telefonisch een vraag te beantwoorden en mee te kijken.

Corry van der Valk

Ik maak al meer dan 8 jaar de fotoboeken en bestel de boeken bij de telstar. toen ik begon met boeken maken ben ik op een informatieavond geweest. de boeken vind ik heel mooi en bij vragen word ik altijd super geholpen. een nieuwe belletje en ik kan weer verder met het maken van een boek.

Joost Giese
Joost Giese
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, fijn programma voor het maken van fotoalbums. goede service.

A. Vink
A. Vink

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb al meerdere malen fotoboeken besteld, deze zijn steeds keurig op tijd geleverd. Ook is het bewerkingsprogramma zeer gebruiksvriendelijk. Tevens zijn er van tijd tot tijd leuke acties met hoge kortingen waar ik al meerdere keren gebruik van heb gemaakt!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Keurig bedrijf wat zijn afspraken nakomt, ook is de prijs-kwaliteits verhouding dik voor elkaar!.

John van de Sande
Goed (8/10)
John van de Sande

Beschrijf hier uw ervaring

Maakt mooie fotoboeken, heb al diverse boeken besteld.

Score voor Fotoboeken.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering en zeer goede kwaliteit.

Miepol DeRoeck

Al sedert 2006 ben ik hier klant. niks dan poditiefs van mij uit. een enkele maal heb ik een foutieve zending gehad. zonder persoonlijk kaft bv. na melding heb ik het boek dan kosteloos opnieuw bekomen. sevice zou ik zeggen.

Martens
Zeer goed (9/10)
Martens

Beschrijf hier uw ervaring

Goede prijs-kwaliteit verhouding, erg mooie fotoboeken. Levering duurt enigzins lang maar daar tegenover staat een onwijs mooi product dat mooi blijft.

Score voor Fotoboeken.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede prijs-kwaliteit verhouding, erg mooie fotoboeken.

Paula Plas

Het is een super bedrijf ben al heel lang klant en dat zal zo blijven..
de kwaliteit van het product is super..
ik wil niets anders..
wanneer ik vragen heb of een probleem dat word ik altijd heel goed te woord gestaan en geholpen.

Bedrijfsinformatie

Bij Fotoboeken.nl kun je een professioneel en persoonlijk fotoalbum maken. We zijn specialist als het gaat om fotoboeken met hoogwaardige afdrukken en hoge kwaliteit papier. Onze fotoproducten zijn geliefd onder beroeps- en hobbyfotografen en zijn zeer geschikt voor professionele projecten en opdrachten. Naast fotoboeken leveren we ook wanddecoratie, wenskaarten en kalenders van dezelfde kwaliteit.
Adres
Boezemweg 21