Fotoboeken.nl

Fotoboeken.nl Klanten beoordelen Fotoboeken.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 95 ervaringen.95

Bedrijfsinformatie

Bij Fotoboeken.nl kun je een professioneel en persoonlijk fotoalbum maken. We zijn specialist als het gaat om fotoboeken met hoogwaardige afdrukken en hoge kwaliteit papier. Onze fotoproducten zijn geliefd onder beroeps- en hobbyfotografen en zijn zeer geschikt voor professionele projecten en opdrachten. Naast fotoboeken leveren we ook wanddecoratie, wenskaarten en kalenders van dezelfde kwaliteit.
Adres
Boezemweg 21
2641 KG Pijnacker

Contactgegevens
E-mail: info@telstarphoto.com
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Fotoboeken.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 95 ervaringen.

Marjon
Marjon

Beschrijf hier uw ervaring

Was de eerste keer dat ik een fotoboek heb gemaakt via Fotoboeken.nl. Maar ik kom zeker terug. Complimenten en ga vooral zo door.

Score voor Fotoboeken.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer tevreden. wordt snel gereageerd op vragen. fotoboek ziet er echt geweldig uit.

DORMAN

Kort maar krachtig: uitstekend. klacht werd serieus genomen en afhandeling perfect. 2 nieuwe fotoboeken afgedrukt en ontvangen . cijfer 10! super.

Ineke de Kivet

Al vele jaren maak ik gebruik van fotoboeken.nl om mijn fotoboeken, kalenders of wenskaarten te maken. en altijd tot volle tevredenheid! het resultaat is prachtig en de service is uitstekend! en heb je eens een probleem dan zijn de medewerkers steeds bereid de helpende hand te bieden.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima album, zag er weer goed verzorgd uit.

Score voor Fotoboeken.nl:5/5

Idem.

Peter willems
Peter willems

Beschrijf hier uw ervaring

Probleem is het programma, ben indesign gewend. Is allemaal een beetje armzalig. Kan niet alle menu's tegelijk geopend hebben dus klikken maar, kan geen paginastijlen meenemen naar een ander boek, misschien een een beetje professioneler aanpakken, daarintegen dit is het probleem van elk fotobewerkingsprogramma

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede kwaliteit, perfecte service.

Jannie Blom

Mooie kwaliteit fotoboeken echt veel beter dan mijn vorige ervaringen met aanbieders van fotoboeken. snelle service en de boeken zijn snel klaar.

Maria Henneveld
Maria Henneveld

Beschrijf hier uw ervaring

Toen er bij het uploaden de bestanden beschadigd waren aangekomen, werd vlot gemaild het nogmaals te sturen.
In het verleden ben ik prettig, goed en vlot geholpen toen ik de helpdesk nodig had bij het maken van een fotoboek.

Wel zou ik het erg prettig vinden als in het fotoboekprogramma een kleurpipet zou zitten, het lettertype voor alle bladzijden vast ingesteld kon worden.

Goede ervaring.

Cindy

Inmiddels hebben wij al 2 keer een fotoboek gemaakt en besteld bij fotoboeken.nl en zijn erg tevreden. het programma is heel gebruiksvriendelijk en het resultaat is geweldig! de kwaliteit van de foto's is prachtig. echt een aanrader!.

Marieke

Ik ben zeer tevreden met de geleverde kwaliteit en de bijbehorende prijs. je kunt altijd terecht met vragen, er wordt altijd erg behulpzaam gereageerd.

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig contact bij vragen.
Duidelijke antwoorden op de vragen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle afhandeling van de bestelling.
goeie kwaliteit.
jammer dat de tekst bij de foto's niet meer groter getoond wordt, zodat het beter te lezen is.

Bedrijfsinformatie

Adres