Bar Company

Bar Company Ook benieuwd naar feedback over de webshop Bar Company? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company65
9.5/10
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Bar Company met 9.5/10. Gebaseerd op 65 ervaringen.
Communicatie
Advies
Offerte
Medewerkers
Deskundigheid

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed meegedacht, snel en vriendelijk in communicatie. flexibele houding en klantvriendelijk. echte aanrader!.

RAVN Systems
RAVN Systems

Sterke punten of verbeter punten

tja... nee. het was gewoon allemaal erg goed. Digitale offerte traject zit ook goed in elkaar! Thanks

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op donderdagmiddag 4 mei, leek het ons nog een goed plan om onze stand op een beurs, tijdens de borrel om te laten toveren tot een g&t bar. 's avonds kreeg ik djordi nog te pakken, die gelijk ging kijken wat hij nog kon betekenen.
op vrijdag 5 mei, hebben we dit kortgesloten met de bar company. en op 8 mei, stond er een complete bar, inclusief een bekwame barman voor ons klaar!.
tijdens het event was dit een groot succes en alle aanwezigen hebben een klein feestje gevierd op onze stand en dan helpt het natuurlijk dat je ziet dat de barman er zelf ook plezier in heeft..
wilt u een uurtje langer open dan verwacht? "geen probleem".
kortom, een betrouwbare club, met een "gaan we regelen" mentaliteit..
alles is voor ons geregeld (opbouw en opruimen) en het enige dat wij nog hoefden te doen, was aan de g&t's met onze klanten en prospects..
samenvattend: prettige mensen, succes gegarandeerd en dat voor een zeer redelijke prijs..
dries ausems.
sales director.
ravn systems.

Bar Company 1 beoordeling

De hele dag is koffie uitgeserveerd door een enthousiaste medewerker achter de oude werkbank. alle medewerkers hadden het over de goede koffie. een aanrader dus.

Factotum Events
Factotum Events

Neen, was prima!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Is perfect verlopen over de landsgrenzen heen !.

Gooiland Events
Gooiland Events

Sterke punten of verbeter punten

Super sterk punt is de uitstraling, boven verwachtingen zelfs. Veel verse producten worden gebruikt, ook voor de aankleding.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leuk en vriendelijk voortraject. perfect meegedacht in het thema van onze klant en daar echt een super juice bar voor neergezet (oude houten timmermanswerkbank, thema was bouw). daarnaast op de dag zelf erg vriendelijke 'bartender' gehad die snel de mensen kon bedienen.

Marcella van Harn / Facturis Group

Door bar company toe te voegen aan onze stand op een congres, vielen wij op een enorm op en waren we onderscheidend ten opzichte van andere standhouders. hierdoor hebben wij veel traffic en positieve feedback van bezoekers ontvangen.

RTL Productions
RTL Productions
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Lekkere cocktails en goede service!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles is naar wens verlopen! prima service!.

Graafschap College
Graafschap College

Sterke punten of verbeter punten

Goede communicatie. Houden zich aan de afspraken. Snelle reactie.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leuk bedrijf met prima service, heel snel een fiets met barista geregeld voor de start van een project.

Super!.

Bedrijfsinformatie

Het hart van Bar Company bestaat uit een team van veertig enthousiastelingen met een passie voor smaak en het werken op evenementen. Onze bartenders, barista’s, cocktailshakers en smoothieboys zijn ervaren en getraind in gastheerschap. Ze reizen meer dan vijf honderd keer per jaar af naar locaties door het hele land om te werken op de leukste feesten en evenementen.
Adres
Roggeweg 26