Martijn V

Niet geleverd wat beloofd was

Beste Marijn,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Beste Marijn,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Onze excuses dat er niet is geleverd wat je had besteld, als we je goed begrijpen. Helaas zien we geen bestelling voor je terug. We komen graag in contact met je om te kijken naar een juiste oplossing, eventueel zijn we bereikbaar via info@badkamerwinkel.nl / https://www.badkamerwinkel.nl/klantenservice Groetjes Jasmijn.

Laurens Porschen

Top!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag, Laurens. Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier gewenst van je bestelling.
Groetjes, Jasmijn.

toon van boxtel

Goede ervaring

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Toon, prettig om te lezen dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Jasmijn.

Lennard van Bommel

Fijne winkel, snelle levering en een goede scherpe prijs.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Lennard, prettig om te lezen dat je tevreden bent met onze service! Veel plezier gewenst van je aankoop. Groetjes, Isabel.

Apotheek Ruysschaert NV (Koen Smet)

Goede website / verzorgde levering

Kelly

Planchet besteld. Super netjes ingepakt en geleverd op afgesproken datum. Ik vond het spannend met andere reviews, maar zeer tevreden!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Kelly, dank je wel voor je eerlijke beoordeling! Prettig om te lezen dat alles in goede orde is verlopen en u tevreden bent met ons. Veel plezier gewenst van het planchet! Groetjes,... Goedemorgen Kelly, dank je wel voor je eerlijke beoordeling! Prettig om te lezen dat alles in goede orde is verlopen en u tevreden bent met ons. Veel plezier gewenst van het planchet! Groetjes, Isabel.

Rob

Snel en goed geregeld

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Rob, dank je wel voor de beoordeling! Veel plezier van je bestelling gewenst. Groetjes, Jasmijn.

Raoul Wijngaarde

Zeer positief, makelijk te bestellen en snel in huis

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Raoul, dank je wel voor de mooie review. Prettig om te lezen dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad. Veel plezier gewenst van je aankoop! Groetjes, Isabel.

Patrick

Prima en snel geleverd

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Patrick, dank je wel voor de beoordeling. Veel plezier van je bestelling gewenst! Groetjes, Jasmijn.