2039 beoordelingen

Reactie snelheid
Info over uw order

2039 Reviews

Thomas

We zijn blij met onze kaarten, ze ogen zoals we hoopten! We waren tegen iets aangelopen, maar dat hebben ze netjes opgelost met vriendelijke service.

Zien eruit zoals je verwacht en hoopt

Erik

Hele goede kwaliteit en veel mogelijkheden

Ruime keuze in personaliseren, mooie kwaliteit

nee

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Thanks voor de 5 sterren. Je kan inderdaad alle kaarten helemaal personaliseren. Fijn dat dit je zo goed beviel.

Tamara

Supermooie kaarten en snel geleverd

Duidelijk site.

Wim

Mooi bedrijf, snelle afhandelingen.

Hulp op afstand als het even niet lukt om zelf iets maken online

zo doorgaan

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen.
Ik wens je alvast een fijne trouwdag toe!

Chanel

Goede service, snelle levering, makkelijke configuratie, duidelijke instructies op website

Veel keuze, goede prijs, correcte levering

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Super bedankt voor je positieve review!
Groetjes, Jorina
Team Stijlvolle Trouwkaarten

Katy

Zo fijn en snel, uitstekend qwalitiet en service!

Professioneel, fijne producten, alles wat wij nodig hadden waren opties om te bestellen, goed over na gedacht!

Niet alle print opties hadden alle fonts ( wij konden onze menus niet met de miama font). Voor de rest was het echt een hele fijne ervaring!

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Dank voor je positieve woorden. Zijn we blij mee.
Onze klantenservice kan je altijd helpen als er iets niet lukt of werkt zoals bij jou het lettertype.

Anna

Goed geholpen, en erg snelle levering

Komen gelijk met een oplossing als er iets aan de hand is

Geen verbeterpunten.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Thanks voor je review! Fijn dat je zo goed geholpen bent.

Lynn

Mooie trouwkaarten ontvangen. Bezorging mocht iets sneller geweest zijn + liever alles in 1 pakket versturen

Goede kwaliteit, origineel ontwerp

Telefonische bereikbaarheid, snellere bezorging, ik had liever de uitnodigingen en sluitzegels samen in 1 pakket gekregen, veel andere sites geven kortingscodes maar jullie niet

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Dankjewel voor je review! Vervelend dat de bezorging langer duurde dan verwacht. De producten komen uit verschillende fabrieken, hierdoor kon het niet in een pakket verpakt worden. Wij zien ook... Dankjewel voor je review! Vervelend dat de bezorging langer duurde dan verwacht. De producten komen uit verschillende fabrieken, hierdoor kon het niet in een pakket verpakt worden. Wij zien ook graag dat ze uit één fabriek verstuurd worden, maar dat is met zo'n groot aantal producten helaas niet mogelijk. Hopelijk geeft dat duidelijkheid!
Veel succes met de verdere voorbereidingen voor de grote dag.

Ludwig

Primq

Ilse

Heel erg fijn bedrijf! Het maken van de kaartjes ging gemakkelijk, zo ook het bestellen van proefdrukken en later van de uiteindelijke kaartjes. De kwaliteit is echt hoog en de kaartjes zijn exact... Heel erg fijn bedrijf! Het maken van de kaartjes ging gemakkelijk, zo ook het bestellen van proefdrukken en later van de uiteindelijke kaartjes. De kwaliteit is echt hoog en de kaartjes zijn exact zo geworden als ik had gehoopt.

Het bestellen van proefdrukken is ontzettend makkelijk, waarbij je ook nog verschillende soorten papier meegestuurd krijgt om uit te kiezen.

Het enige verbeterpunt dat ik heb is een makkelijker systeem om te kijken of de tekst bijv. in het midden staat of of de witstukken even groot zijn. Nu is er natuurlijk het raster maar dat is nog... Het enige verbeterpunt dat ik heb is een makkelijker systeem om te kijken of de tekst bijv. in het midden staat of of de witstukken even groot zijn. Nu is er natuurlijk het raster maar dat is nog vrij ingewikkeld.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Hi Ilse, goed om te horen dat je zo blij bent je bestelling! Thanks voor de review en de 5 sterren.