Omdömen

68 omdömen
Skriv omdöme

93% av kunderna rekommenderar detta företag.

68 Omdömen

Top

Bra

Sara

Superfina rosenblad. Jättebra att man kunde få beställa ”provblad” för fått se färg och kvalité.

Anonymt

Snabbt, effektivt och bra kvalitet.

Bara massa plus

Eva sudebäck

Jätte bra ! Fick problem med reverensen den kom försent . Men inge problem att få tillbaks pengarna . Jätte bra bemötande o super fins blad

Anonymt

Jag är nöjd med mitt köp med rosenblad. Jag beställde tre olika rosenblad som var jättefina och en blandade andrasortering. Den enda som jag tyckte var tråkigt var att "stark rosa färgade rosenblad"... Jag är nöjd med mitt köp med rosenblad. Jag beställde tre olika rosenblad som var jättefina och en blandade andrasortering. Den enda som jag tyckte var tråkigt var att "stark rosa färgade rosenblad" i en blandade andrasortering släppte sin färg i påsen och de andra rosenbladen fick färg utav det. Jag märkte det direkt när jag öppnade paketet och fick ta bort alla stark rosa färgad rosenblad så att det inte blir mer skada och sortera bort dem som fick färg...
Jag kommer definitivt att beställa igen vanliga rosenblad( som man väljer färg själv) hos er igen men jag skippar nog blandade andrasortering nästa gång för att det var mycket jobb att kolla igen och sortera 8 l rosenblad.

Mickis

Super så nöjda!

Lisa

Fantastisk upplevelse och snabb leverans, rosorna var magiska

Hanna Carlsson

Mycket snabb leverans och superfina rosenblad. Över förväntan!