Omdömen

67 omdömen
Skriv omdöme

93% av kunderna rekommenderar detta företag.

67 Omdömen

Susanne

Mycket vackra rosor

Lotta Arvidsson

Snabb levererans och bra utval.

Anne-Marie Snäll

Lätt att hitta det man söker och snabb leverans. Produkten svarade absolut upp till mina förväntningar. Bra priser.

Svar Rosenbladsbutik:

Tack, alltid trevligt att höra!

Ii

Flig produkt lång leverans tid

Svar Rosenbladsbutik:

Ledsen att du inte är nöjd, ber om ursäkt för förseningen. Vi har haft kontakt med transportören flera gånger, tyvärr kunde vi inte leverera paketet snabbare.
Kan jag göra dig till en nöjd kund...
Kan jag göra dig till en nöjd kund genom att återbetala dina fraktkostnader?

Sabrine

Amazing!

Ingrid o

Allt gick smidigt! Framme på några dagar!

Ingegerd

Behandlar order snabbt och effektivt.

Sofia Arvidsson

Perfekt

Lena

Beställde rosenblad. Mycket att välja på, men svårt få uppfattning om utseende. Vilket ledde till att jag behövde returnera varan, men det blev på tok alldeles för dyrt ( skulle skickas till... Beställde rosenblad. Mycket att välja på, men svårt få uppfattning om utseende. Vilket ledde till att jag behövde returnera varan, men det blev på tok alldeles för dyrt ( skulle skickas till Nederländerna)

Svar Rosenbladsbutik:

Ledsen att du inte är nöjd. Har du inte använt vår provtjänst för att se produkten/färgen?
Vad kan jag erbjuda dig för att bli nöjd?

Pernilla Neamatallah

Bra och smidig beställning. Det var lite svårt att uppskatta hur mycket rosenblad som jag behövde men jag fick ändå en hyfsad bild utifrån företagets beskrivning.