Omdömen

21RUN

625 omdömen
Skriv omdöme

80% av kunderna rekommenderar detta företag.

Information på hemsidan
Hastighet leverans
7.4/10

625 Omdömen

Thilda Sjöblom

Blandat svenska och engelska på hemsidan, men det gick bra ändå :)

Enkelt

Förbättring av tips

Se över översättningarna på hemsidan vid beställning och betalning.

Linda

Aila Engstrand

Snabb leverans.

Bra utbud.

Förbättring av tips

Vet inte bara bra omdömen.

Nasir Hazrat

Tyvärr är jag inte nöjd med de skor som jag har beställt hos er. De är för små. Hade liknande förut och jag kunde inte hitta på fysisk butik. Jag var tvungen skicka ett par tillbaka och betala för... Tyvärr är jag inte nöjd med de skor som jag har beställt hos er. De är för små. Hade liknande förut och jag kunde inte hitta på fysisk butik. Jag var tvungen skicka ett par tillbaka och betala för frakten.Dyrt att skicka tillbaka andra gången.

Fri retur

Svar 21RUN:

Dear Nasir,
Thank you for your review.
Dear Nasir,
Thank you for your review.
We are sorry to see you are not completely satisfied due to the high costs of returning an order. We are aware it is quite expensive and are looking into a solution for future order, but until then we do communicate our return policy openly at https://21run.com/se/returnera-din-bestallning.
Best regards,
21RUN
Brigitte Willems

Yan

Nöjd

Styrkor

Bra pris och stor sortiment av skor

Gratis retur

Carita Knutsson

Enkelt och snabbt!

Bra webbsida!

Inget

Mikael Sjöblom

Ta ordning. Svarade fort på mina kompletteringar o ändringar.

Snabb service o tydlig

Inga

Malin Gustafsson

Snabbt o enkelt! Mycket bra priser.

Styrkor

Bra pris för samma produkt som andra säljer.

Förbättring av tips

Läste någon stans att varan skickades från annat land...tänker att det påverkade leveranstiden men någon dag jämfört med många andra. Kan vara bra att informera tydligt om det. Vet man om det är det... Läste någon stans att varan skickades från annat land...tänker att det påverkade leveranstiden men någon dag jämfört med många andra. Kan vara bra att informera tydligt om det. Vet man om det är det säkert ok för kund att vänta då varan är samma som hos andra fast billigare.