Video Reviews

particulier

duidelijke detailinfo

Kris

Top ervaring

Snelle reactie op vragen en snelle levering

Ik kan ze niet bedenken

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat het een top ervaring was waarbij alles naar wens ging.

Minie

Goed bedrijf, je wordt goed geadviseerd en snelle reactie op je vragen. Heel klantvriendelijk . Zwenkwielen zijn ook perfect. Kortom, als loopt op rolletjes.

Snelle en goede communicatie

Reactie Zwenkwielen.net:

Dank voor deze complimenten. Fijn dat alles op rolletjes liep. Als er nog vragen zijn horen we die graag.

van Arkel

Goede producten. Duidelijke website. Snelle levering.

Goede producten. Duidelijke website. Snelle levering.

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor uw review. Goed om te zien dat de producten en onze website bevallen. Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, stel ze dan gerust.

Mike Pomper

Snelle levering, kundige mensen

prijs en product

Reactie Zwenkwielen.net:

Dit zijn mooie omschrijvingen om te lezen. Bedankt voor uw beoordeling. Mochten er nog vragen ontstaan dan horen we die graag.

Rob

Mooie wielen snel en netjes ingepakt geleverd.

Snelle levering.

Geen.

Reactie Zwenkwielen.net:

Dank voor deze complimenten. Fijn om te horen dat alles naar wens is

L. Jansen

Gewoon , geleverd wat er besteld is. en ook snel.

algemeen goed

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor deze 5 sterren. Fijn om te horen dat alles zoals beloofd op rolletjes liep.

Jan Sterenborg - SterCom

Goede site, snel, afhandeling prima. Compliment

Snelheid, goede producten, niet duur, correct bezorgd.

Geen verbeterpunten, gewoon doorgaan op deze manier.

Reactie Zwenkwielen.net:

Dank voor deze complimenten. Fijn om te horen dat alles naar wens is.

Coba haagsma

Snelle levering en tevreden met mijn product

Geen idee

Geen idee

De Engeltjes

Het wieltjes die wij zochten konden we snel vinden. De tekening en de maatvoering zijn goed aangegeven.

Tekening en maatvoering staan goed aangegeven volgens mij is de afbeelding op ware grote. Snelle levering

Wij hebben alleen het wieltje nodig, niet de huls en niet het staafje. Die hebben we weg gegooit. Jammer dat de materialen niet allemaal los verkocht worden

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor deze 5 sterren. Fijn dat u ons deze review heeft gegeven. Wat vervelend om te horen dat u het wiel niet los kon vinden. Want we verkopen wel een los wiel 36mm dubbel soft met gat 8mm:... Bedankt voor deze 5 sterren. Fijn dat u ons deze review heeft gegeven. Wat vervelend om te horen dat u het wiel niet los kon vinden. Want we verkopen wel een los wiel 36mm dubbel soft met gat 8mm: https://www.zwenkwielen.net/los-wiel-36mm-dubbel-soft-met-gat-8mm. U kunt altijd contact met ons opnemen als u twijfels heeft of iets niet kunt vinden.