Chris Keijzer

Vriendelijke begeleiding met veel geduld en duidelijkheid in het proces

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Dank voor jouw feedback, waarderen we zeer! 3 van de 5 sterren is voldoende, maar niet waar we voor gaan natuurlijk. Sta je ervoor open om eens contact te hebben over jouw klantervaring?

Yvonne Baartse

Het waren fijne gesprekken en we zijn goed door de procedure heengeleid. Zonder de hulp van Rianne hadden we dit nooit voor elkaar gekregen.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor jouw review en goed te horen dat je zo tevreden bent!

Richard

Zeer goede ervaring, maken hun naam waar

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Fijn dat je jouw positieve ervaring met ons deelt, dankjewel!

Marlies

Fijn relax en een luisterd oor

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor jouw positieve feedback!

J van Houwelingen

Wel als prettig ervaren,ze neemt goed de tijd,denkt goed mee en
geeft duidelijke terugkoppeling

Blenkers

Prettig en vertrouwd

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor jouw fijne review!

Joop

Rianne, onze bemiddelaar, is prettig in omgang. Het voelt meteen vertrouwd met haar, waarin er meteen een open sfeer ontstaat voor toch wel vertrouwelijke gesprekken. Zij informeerde ons ook als ze... Rianne, onze bemiddelaar, is prettig in omgang. Het voelt meteen vertrouwd met haar, waarin er meteen een open sfeer ontstaat voor toch wel vertrouwelijke gesprekken. Zij informeerde ons ook als ze later kwam dan afgesproken. Lijkt een detail, maar voor ons betekende het ook dat je serieus wordt genomen.
Over de hele begeleiding en ondersteuning van Zorgeloosch zijn we zeer tevreden. Niet eenvoudig om een dergelijk traject zonder deze ondersteuning goed te kunnen volbrengen.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om jouw ervaring te delen, waarderen we zeer.

Donna v oosten

Prettig contact
Fijne uitleg

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring!

John

Geprobeerd via Zorgeloosch een scheiding te laten bemiddelen. Geen aandacht voor de klant. Slechts het invullen van een standaard excel sheet zonder ook maar enige op maat advisering. Ik zou hier... Geprobeerd via Zorgeloosch een scheiding te laten bemiddelen. Geen aandacht voor de klant. Slechts het invullen van een standaard excel sheet zonder ook maar enige op maat advisering. Ik zou hier nooit meer mee in zee gaan

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Beste John, jouw naam is niet bekend in ons klantenbestand bij de mediator waar je een review hebt achtergelaten. Zou je ons willen contacteren om te kijken waar het misverstand zit? Dat kan per... Beste John, jouw naam is niet bekend in ons klantenbestand bij de mediator waar je een review hebt achtergelaten. Zou je ons willen contacteren om te kijken waar het misverstand zit? Dat kan per mail op contact@zorgeloosch.nl of per tel 088:1661599. Mvg!

Overbeeke

Een hele goede ervaring ze is vriendelijk en je kan haar alles vragen en legt het netjes uit