Carla

Verstaat zijn vak, geeft extra uitleg op verzoek. Prettig om mee in gesprek te zijn

Ben

Ben positief over de deskundige, zorgvuldige, objectieve, vriendelijke wijze waarop de bemiddeling heeft plaats gevonden.

Ben wel wat verrast door het voortijdig einde. Er moet nog...

Ben wel wat verrast door het voortijdig einde. Er moet nog behoorlijk wat geregeld worden, het gesprek met advocaat en notaris moet nog plaatsvinden, hypotheek is nog niet afgerond, service diensten (belastingsaangifte, testament e.d.) nog niet afgenomen.

Vind de prijs / prestatieverhouding mager. De kosten staan in mijn gevoel niet in verhouding met de geleverde dienst. Waar de kosten in zitten is niet transparant. Had graag wat maatwerk gewild.

We hebben binnen 1 jaar 3 financieel adviseurs gehad. De kosten van de taxatie waren bovengemiddeld en maakte de beloofde voordelig tarief niet waar.

Het document beheer en de procesbegeleiding kan efficiënter. Het voelt steeds van de ene stap naar de andere stap terwijl soms ook de volgende stappen al voorbereid kunnen worden.

De afspraakherinnering zijn prettig.

Ben

Ben wel wat verrast door het voortijdig einde. Er moet nog...

De afspraakherinnering zijn prettig.

Hennie

Prettig en objectief geholpen .
Rustige en duidelijke uitleg

Albert

Uitstekend begeleiding waarvoor dank. De tool die gebruikt wordt voor het uploaden van gegevens mag wat mij betreft meer gebruiksvriendelijk/overzichtelijk worden ingericht met ook een mogeljjkheid... Uitstekend begeleiding waarvoor dank. De tool die gebruikt wordt voor het uploaden van gegevens mag wat mij betreft meer gebruiksvriendelijk/overzichtelijk worden ingericht met ook een mogeljjkheid om bij een foute upload deze binnen een bepaalde tijdsbracket te kunnen herstellen.

Emmy

Goed. Aandacht voor het opvragen huwelijksakte, nu 2x moeten opvragen.
Ander punt het Whatsapp gesprek met de advocaat, had ik fijner gevonden samen met mediator. Samen met convenant ondertekenen ook de afspraak met de advocaat.
Verder heel tevreden en goed geïnformeerd. Goed bereikbaar, geduldig naar ons in de vragen die wij hadden. Kortom ik zal als het zo uitkomt jullie zeker aanraden bij anderen die een mediator nodig hebben.

Emmy

Jelmer

Ik denk dat het een vechtscheiding was geworden als we dit niet gedaan hadden.

Ik denk dat het een vechtscheiding was geworden als we dit niet gedaan hadden.

Het enige wat ik ongemakkelijk vond was dat Daniël er vaak in betrokken werd. Ik had mezelf voorgenomen op bepaalde punten niet veel toe te geven en heb dit uiteindelijk wel gedaan. Ik denk dat dit uiteindelijk beter was voor het totaal plaatje.

Verder zijn alle dingen die ik echt belangrijk vond goed opegelost.