Natasja

Kundig en professioneel zo zou ik Vincent willen omschrijven als rol van mediator bij het begeleiden van mijn echtscheiding.

Vincent heeft ervoor gezorgd dat het gehele proces op een...

Vincent heeft ervoor gezorgd dat het gehele proces op een prettige manier is verlopen. Alles werd goed uitgeleg en ik voelde mij ook echt gehoord. Hij gaf ons inzichten om tot goede oplossingen te komen.
Goede en professionele begeleiding. Echt top!

Beste Natasja,

Bedankt voor je fijne review, dat waarderen we zeer! We zullen het compliment doorgeven aan de betreffende collega.

Indira Zuljevic

Geduldig, persoonlijk zonder te dichtbij te komen, aangename persoonlijkheid

Beste Indira,

Kelly van Woudenberg

Ondanks de verdrietige situatie hebben wij Vincent als fijn ervaren. Het is rustige man. Hij voelt ook goed aan wanneer er een grapje gemaakt kan worden, of wanneer er juist even behoefte is aan de... Ondanks de verdrietige situatie hebben wij Vincent als fijn ervaren. Het is rustige man. Hij voelt ook goed aan wanneer er een grapje gemaakt kan worden, of wanneer er juist even behoefte is aan de vraag; wat gaat er nu door je heen of hoe voel jij je hierbij. Vincent heeft nooit een oordeel gehad, is altijd heel neutraal gebleven, en heeft ons alles op onze eigen tempo laten doen.

Beste Kelly,
Bedankt voor je fijne review, dat waarderen we zeer! We zullen het compliment doorgeven aan onze collega.

Michael van Hofwegen

Vincent is een hele fijne en rustige man, waar alle ruimte is voor eventuele emoties en hij kiest geen partij.

Beste Michael,
Bedankt voor je fijne review, dat waarderen we zeer! We zullen het compliment doorgeven aan onze collega's.

Michael

Via de Rabobank doorverwezen naar Zorgeloosch en in contact gekomen met Vincent. We hadden het niet beter kunnen treffen. Scheiden is natuurlijk niet leuk, maar Vincent helpt je stap voor stap door... Via de Rabobank doorverwezen naar Zorgeloosch en in contact gekomen met Vincent. We hadden het niet beter kunnen treffen. Scheiden is natuurlijk niet leuk, maar Vincent helpt je stap voor stap door alles heen. Hij doet dat prettig en heel kundig.

Freddy

Luistert goed, oplossingsgericht en neemt de tijd voor beiden!

Isabel

Vincent heeft ons "gewoon" erg goed geholpen bij onze scheiding. Ik kan in onze woning blijven wonen (dat had ik niet verwacht) en mijn ex partner kan zelfs een andere woning kopen. Ook over de... Vincent heeft ons "gewoon" erg goed geholpen bij onze scheiding. Ik kan in onze woning blijven wonen (dat had ik niet verwacht) en mijn ex partner kan zelfs een andere woning kopen. Ook over de kinderen hebben wij samen goede afspraken gemaakt in een uitgebreid ouderschapsplan. Vincent heeft oor voor beide partijen en dat doet hij heel oprecht en neutraal. Ook toen het wat emotioneler en heftiger werd begeleide hij ons door deze fase. Ook heeft hij ons geholpen met het opstellen van een budgetplan. Het is fijn om te weten hoe de toekomst er qua financiën uitziet. Dat geeft rust!