H Witte

Goede communicatie tijdens het voortraject en de uitvoering
Alles keurig aangelegd en de teruggave van de BTW is door zonneplan prima uitgevoerd

Communicatie en uitvoering

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze prachtige aanbeveling!

G Dorssers

Zeer positief

Volgens afspraaf leveren

Ga zo door

Bedankt!

Robyn

Zeer positief. Erg tevreden met mijn zonnepanelen. Ook erg tevreden over het installatie traject.

Dat ze nu na 2,5 jaar vragen of ik nog steeds tevreden ben vindt ik wel ontzettend attent.

Reactie Zonneplan.nl:

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor deze vijf mooie sterren!

R. P. Verdonk

Goede keus om met Zonneplan in zee te gaan

Volledig tevreden over de geleverde prestaties

Bedankt!

willem

Goed en netjes

doen wat afgesproken is

zo doorgaan

Dankje!

Jongste

Snel en uitermate vriendelijk en deskundig geholpen. Zowel aan telefoon. Alles werd voor me geregeld. Het plaatsen van de zonnepanelen was snel gebeurd. Ook door de monteur werd goed nagedacht hoe... Snel en uitermate vriendelijk en deskundig geholpen. Zowel aan telefoon. Alles werd voor me geregeld. Het plaatsen van de zonnepanelen was snel gebeurd. Ook door de monteur werd goed nagedacht hoe er zo weinig mogelijk zichtbaar was aan leidingen.

Goede communicatie. Zeer behulpzaam.

Weet niet.

Reactie Zonneplan.nl:

Wat fijn dat onze monteur jullie zo goed heeft kunnen helpen. Veel zonnige jaren toegewenst!

Ron van der Kroef

Nadat zonneplan aan de slag was gegaan met een plan voor mij te maken, bellen ze terug dat ze geen aanbod kunnen doen omdat mijn dak te steil (60 gr) zou zijn. hun panelen installeren ze alleen op... Nadat zonneplan aan de slag was gegaan met een plan voor mij te maken, bellen ze terug dat ze geen aanbod kunnen doen omdat mijn dak te steil (60 gr) zou zijn. hun panelen installeren ze alleen op een dak van maximaal 55 gr. vreemd want ons hele wijk heeft dezelfde daken en nu zou het opeens niet meer kunnen (vanuit oogpunt van veiligheid wordt gezegd)

had goede verhalen van ze gehoord

vooraf beter communiceren

Reactie Zonneplan.nl:

Hi, bedankt voor je feedback. Wij hebben inderdaad eerder wel geïnstalleerd op deze daken maar wij hebben onze richtlijnen hier kort geleden in aangepast. Al onze installatierichtlijnen worden... Hi, bedankt voor je feedback. Wij hebben inderdaad eerder wel geïnstalleerd op deze daken maar wij hebben onze richtlijnen hier kort geleden in aangepast. Al onze installatierichtlijnen worden regelmatig opnieuw bekeken en beoordeeld om de werkplek van onze monteurs veilig te houden.
Helaas kunnen wij daarom jullie geen aanbod doen. Mochten er alsnog vragen zijn dan horen wij het natuurlijk graag.

Rick

In een ochtend waren de panelen gemonteerd, alles super netjes gemonteerd duidelijk uitleg en waar het allemaal om draait produceer mijn eigen stroom het gemiddelde rendement haal de installatie,... In een ochtend waren de panelen gemonteerd, alles super netjes gemonteerd duidelijk uitleg en waar het allemaal om draait produceer mijn eigen stroom het gemiddelde rendement haal de installatie, met regelmaat kijk ik op de handige app op mijn telefoon goed gevoel.

Komt na wat het beloofd, duidelijk.

Reactie Zonneplan.nl:

Wat leuk om te lezen. Met de app kan je inderdaad je alles goed in de gaten houden en met je eigen zonne-energie bespaar je een hoop!

van gestel

Was zeer goed

hebben geen

Dankjewel!

Rvl

Goed, fijn in contact, flexibel nadat plaatsing niet mogelijk was door schade aan mijn dak.

Flexibel

Bedankt hiervoor!