Goede ervaring met dit bedrijf, binnen een week 120 gedrukte flesjes nodig. Was geen probleem, binnen 5 dagen geregeld!

Via de chat het bedrijf benaderd, erg snel een reactie gekregen. Er werd meegedacht vanuit Zintuig en mijn bestelling is snel en adequaat afgehandeld. Was zelfs eerder aangekomen dan ik had verwacht.

L&G Ravels vzw (Charles Faes)

Prijs/kwaliteit (balpennen) is Zintuig.nl een aan te prijzen leverancier.

Goede commucatie, supersnelle service, en een designer die vol ideeën zit!

Een goed contact. Persoonlijke benadering.
Meedenkend. Betrouwbaar.

Snelle levering, goede producten

Service tot aan de bestelling was heel goed. Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen en duidelijke informatie via het chatprogramma. Vanaf de bestelling is het minder goed bevallen. Twee dagen later... Service tot aan de bestelling was heel goed. Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen en duidelijke informatie via het chatprogramma. Vanaf de bestelling is het minder goed bevallen. Twee dagen later een proefdruk ter 'goedkeuring', waar we niets meer aan konden veranderen, omdat het te laat was. Bovendien ook onmogelijk om informatie te ontvangen over de levering, waardoor we uiteindelijk pas om kwart over 3 de appels binnenkregen, terwijl het voor een lancering voor maandag was. Daar geen verdere opties meer voor gekregen.

Reactie Zintuig.nl:

Dank voor uw positieve feedback over onze service voorafgaand aan de order.
Wat jammer dat u onze communicatie wat minder beoordeelt!
We hebben 1000 rode appels binnen een week geleverd,...
Dank voor uw positieve feedback over onze service voorafgaand aan de order.
Wat jammer dat u onze communicatie wat minder beoordeelt!
We hebben 1000 rode appels binnen een week geleverd, onderweg de rode appels veranderen naar groene bleek inderdaad niet mogelijk omdat we al met de rode appeltjes in het voortraject zaten.
We hebben aan de telefoon besproken hoe het traject ging en dat gezien de super-snelheid van levering geen exacte levertijd door te geven was. Een koerier moet tenslotte doorrijden en niet telefoneren onderweg.
Wellicht, als we volgende keer meer tijd krijgen dan is er ruimte om onderweg veranderingen door te geven en een exacte levertijd af te geven.
Natuurlijk zien we u graag terug, dan doen we het beter!

de Amsterdamse tram

Prima levering en vlot geholpen.
Hulp bij het logo en de opdruk , waar ik niks van snap ging vlot en makkelijk.
Aardige mensen die goed informeren en helpen aan de telefoon

Perfecte service, altijd behulpzaam, vriendelijk en doen alles om de klant te helpen. Assortiment met veel mogelijkheden. Top!