Johan Vissers

Speciale bakgoot lengte aangevraagd met een pijpje in het kopschot voor de afwatering, doen ze gewoon! Denken goed mee of het nog beter kan. Goede service en duidelijke communicatie.

Geen verbeter punten, gewoon top!

R Sonck

A.P. Goores

Snel en correct geleverd

Duidelijke website

CRJ Van Den Hout

Goede kwaliteit en uitstekende klantenservice. 👍🏻

G Ter Schegget

Vriendelijke en deskundige behandeling

M Muus

Koperen platen en een zinken dorpel besteld. Het hele proces gaat in goed overleg en er wordt professioneel meegedacht en gewerkt. Zo werd een schrijffoutje van mij eruit gehaald, waardoor de plaat... Koperen platen en een zinken dorpel besteld. Het hele proces gaat in goed overleg en er wordt professioneel meegedacht en gewerkt. Zo werd een schrijffoutje van mij eruit gehaald, waardoor de plaat prima paste. Ook word je op de hoogte gehouden van de vorderingen, zodat je weet wanneer je de order kunt afhalen (als je deze niet laat bezorgen). Mooie materialen tegen faire prijzen. Fijne communicatie. Vriendelijke mensen.

H Heinen

Zeer goed en betaalbaar

R Van Der Kallen

Goede service. Had te kleine beugels besteld. Maar hebben de bijpassende beugels op eigen initiatief bij gedaan. Is mijn bestelling toch compleet en hoef ik geen contact met de klantenservice op te... Goede service. Had te kleine beugels besteld. Maar hebben de bijpassende beugels op eigen initiatief bij gedaan. Is mijn bestelling toch compleet en hoef ik geen contact met de klantenservice op te nemen. Top👍🏻

Goede service, je wordt vriendelijk te woord gestaan.

A.Z. Ardon

Duidelijke info op de website.
Lengtes tot 4 meter, waar anderen tot 3 meter gaan maakte voor mij precies het verschil.

Snel geleverd, met goede track en trace zodat je niet de...
Duidelijke info op de website.

Snel geleverd, met goede track en trace zodat je niet de heledag loopt te wachten.

Lengte tot 4 meter.
Dakrand zonder solderen te monteren.
Goede track en trace

M Bannink

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Snelle en zorgvuldige verzending.
Zeer vriendelijke klanteservice.