Ziloen

2045 beoordelingen

Klantvriendelijkheid (indien er e-mail contact is geweest)
Presentatie
Reactiesnelheid (indien er e-mail contact is geweest)

2045 Reviews

Karin

Snelle service. Mooie producten

Heel mooi verpakt. Een plaatje. Werd er gelijk vrolijk van zo prachtig.

Hanneke

Erg goed

Na even aansporen (of wellicht ander contactpersoon) erg behulpzaam en een site met prachtige kwalitatieve producten!

L.R

Snelle levering en leuk ingepakt, ook fijn is dat ze redelijk snel reageren op de mail.
Maar als er iets verkeerd is met een item echt enorme SLECHTE SERVICE!!! denken niet mee en leggen de schuld bij de klant neer.
Nooit eerder zo slechte service ervaren.

Maud

Belachelijke website!!! Ze verkopen wollen slofjes die mega glad zijn en maken de kaartjes aan elkaar vast zodat een klein kindje van zie (1 jaar) ze niet kan passen zonder de kaartjes eraf te... Belachelijke website!!! Ze verkopen wollen slofjes die mega glad zijn en maken de kaartjes aan elkaar vast zodat een klein kindje van zie (1 jaar) ze niet kan passen zonder de kaartjes eraf te knippen.
Na 1 stapje gleed ons dochtertje direct uit! Ik stuurde een berichtje maar kon ze niet meer terug sturen!!!!!! Belachelijk…. En dat terwijl ze de kaartjes er zelf aan vast maken?

Oplichten

Boonstra

Prima. Goede service, mooie producten!

Persoonlijk door leuke kaartje

Nina

Al meerdere keren besteld bij Ziloen.
Elk pakketje is met zorg ingepakt. Leuk de persoonlijke tekstjes.

Fijne, snelle communicatie . Ik had een grote bestelling geplaatst. Een paar dagen later was er 10 procent korting. Berichtje gestuurd en ze hebben de factuur aangepast. Erg netjes!

Nina

Al meerdere keren besteld bij Ziloen.
Elk pakketje is met zorg ingepakt. Leuk de persoonlijke tekstjes.

Evi

Hele fijne arm/enkelbandjes besteld. Fijne en persoonlijke ervaring.

Persoonlijke boodschap.
Bij een foutje in het armbandje meteen netjes opgelost en een nieuwe gekregen.

Vera

Geweldig! Wat een mooie producten

Super service. Warm gevoel

Anja Harmans

Ik heb hele goede ervaringen met Ziloen

Snelle bezorging en mooi verpakt. Altijd iets persoonlijke erbij, kaartje of iets dergelijks.