Sahin

Best wel goei mensen, en altijd behulpzaam

Best wel goei mensen

Nobels

Goede service

goede service

Gewoon goed!

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Prima afhandeling, vaste contactpersoon, duidelijke communicatie, lekker snel!

Assenberg

Service

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Gelukkig weinig ervaring. Maar waar ervaring was deze uitstekend.

Top

top

Dikker

Wat een chagrijn

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Bij het melden van schade werd ik gewezen op afwijzing van de claim. Dit kan en behoort ook tot de taak van de contactpersoon, maar het behoort m.i. ook tot de taak van een tussenpersoon de klant te... Bij het melden van schade werd ik gewezen op afwijzing van de claim. Dit kan en behoort ook tot de taak van de contactpersoon, maar het behoort m.i. ook tot de taak van een tussenpersoon de klant te ondersteunen als deze er afwijkend over denkt, anders kan ik net zo goed een direct writer nemen. Dat de persoon vervolgens in chagrijn vervalt is voor mij onthutsend.

Bovee

Niet leuk

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

ik heb al mijn verzekeringen bij Zicht, maar voor dit probleem geen oplossing.

Lugtenburg

Netjes

Oostvogels

Super

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Heb bij zicht een inboedel verzekering en tijdens een update gesprek afgelopen jaar werd ik erop gewezen dat bijvoorbeeld ook mijn telefoon voor eventuele schade verzekert was. Nadat ik die daarna... Heb bij zicht een inboedel verzekering en tijdens een update gesprek afgelopen jaar werd ik erop gewezen dat bijvoorbeeld ook mijn telefoon voor eventuele schade verzekert was. Nadat ik die daarna had laten vallen dus beroep gedaan op de verzekering en alles gewoon top afgehandeld!