Zen.nl

Hoe waardeer je de sfeer in jouw Zen.nl vestiging?
Hoe waardeer je jouw zenleraar?

Jan Kalwij

Prima. Door het mediteren heb ik meer ruimte in mijn hoofd

Lucas Bergman

Ik mediteer nu enkele jaren op de vrijdagochtend. Voor mij kan ik geen betere start van het weekend hebben. Het is een ankerpunt in deze hectische wereld, dan is het fijn om weer te kunnen landen.... Ik mediteer nu enkele jaren op de vrijdagochtend. Voor mij kan ik geen betere start van het weekend hebben. Het is een ankerpunt in deze hectische wereld, dan is het fijn om weer te kunnen landen. Same same, but different. Of de thema's nou veranderen, of de samenstelling van de groep, ik ben altijd blij om weer even in de Zendo gezeten te hebben.

lea szulc

Tot nu toe een hele prettige ervaring

Heleen

Erg goed (zie ook de hierboven genoemde punten). Fijn om de flexibiliteit te hebben om bij een ander lesmoment aan te sluiten wanneer je verhinderd bent. Goede, openhartige en oprecht... Erg goed (zie ook de hierboven genoemde punten). Fijn om de flexibiliteit te hebben om bij een ander lesmoment aan te sluiten wanneer je verhinderd bent. Goede, openhartige en oprecht geïnteresseerde sfeer naar zonder daarbij teveel af te dwalen naar persoonlijke problematieken.

Wilma Göttgens /Pharmakon

Heel goed. soms moeite met ruimte voor de dagelijkse ZEN praktijk te maken.

Reactie Zen.nl:

Hallo Wilma,
Hallo Wilma,
N.a.v. je vraag over zij-instroom in het zioptraject is de suggestie daarover te overleggen met Yvonne Visser (yvonne@zen.nl). Zij is secretaris van de onderwijscommissie en kan hierover adviseren.