Marco Van der Weide

S.yilmaz

Ze komen hun afspreken niet na

Thijs Achterberg

Martin Beekman

Gebeld met de service afdeling om te vragen wanneer ik mijn bestelling kan verwachten, ik werd keurig te woord gestaan en de datum van levering mij medegedeeld. Op de dag een keurige bezorger die de... Gebeld met de service afdeling om te vragen wanneer ik mijn bestelling kan verwachten, ik werd keurig te woord gestaan en de datum van levering mij medegedeeld. Op de dag een keurige bezorger die de bestelling kwambrengen, producten waren compleet en geheel naar verwachting. Zeker de moeite waard om de volgende keer bij Zeer Fraai en in het vervolg te bestellen.

Goede website, gemakkelijk besteld, goede klantenservice.

Jolanda van Lagen

Goede service

12 stoelen besteld waarvan er 10 bezorgd zijn. De andere 2 waren ze vergeten op te sturen, deze zouden opgestuurd worden zoals aan de telefoon besproken. Helaas toen ik belde voor de track en trace... 12 stoelen besteld waarvan er 10 bezorgd zijn. De andere 2 waren ze vergeten op te sturen, deze zouden opgestuurd worden zoals aan de telefoon besproken. Helaas toen ik belde voor de track en trace code bleken de stoelen niet meer op voorraad te zijn. Ik kon dus kiezen 2 andere kleur stoelen, geld terug of ik moet wachten tot eind augustus begin september. Helaas geen tegemoetkoming door de fout die door hun gemaakt is en ook nog is foutieve informatie. Zoals ze zichzelf noemen is dit inderdaad zeerfraai! Verder was de levering van de andere stoelen wel erg snel maar hiervan ook geen track en trace ontvangen hier heb ik voor moeten bellen.