Jos Ingels

Correcte afhandeling

snelle levering

Mark

Prima, voor goede prijs

Snel, duidelijk, niet te duur.

Hans van der Stelt

Mijn ervaring is slecht, ik bestel 5x Rapco Chisel actieprijs 3,75 per stuk art. nr.62315102 ,en 5x Rapco Terminator Resceu prijs 3,85 art.nr.6253107 totaal koste 38,50 .Na telefonisch contact met U... Mijn ervaring is slecht, ik bestel 5x Rapco Chisel actieprijs 3,75 per stuk art. nr.62315102 ,en 5x Rapco Terminator Resceu prijs 3,85 art.nr.6253107 totaal koste 38,50 .Na telefonisch contact met U kreeg ik te horen dat de aandrijfschalmen geteld worden en niet de chisel (dat waren er dus maar 2)maar de site laat iets anders zien naar aanleiding daar van heb ik mijn bestelling gedaan. Ik heb U gemaild daar over en geen antwoord gekregen. In middels heb ik mijn bestelling retour gestuurd . Vriendelijke groet, Hans v/d Stelt.

Tieboo

Kjeld van der Lijke

Prima, echter ik heb het artikel tot nu toe niet ontvangen via POSTNL. Op track en trace geven ze aan het artikel bezorgd te hebben maar dat is dus niet zo. Ik heb gisterenavond per mail... Prima, echter ik heb het artikel tot nu toe niet ontvangen via POSTNL. Op track en trace geven ze aan het artikel bezorgd te hebben maar dat is dus niet zo. Ik heb gisterenavond per mail zaagkettingdirect hierover bericht.

Kurt

Snelle, correcte levering