inge

Zeer positief, behulpzaam

Diana Voorbij

Persoonlijk goed advies gekregen.. Ik kocht per ongeluk een tuigje dat ongeschikt was voor mijn hond, ik stuurde een bericht met de vraag of ik de bestelling kon annuleren.. Zij hebben mij hierop oa... Persoonlijk goed advies gekregen.. Ik kocht per ongeluk een tuigje dat ongeschikt was voor mijn hond, ik stuurde een bericht met de vraag of ik de bestelling kon annuleren.. Zij hebben mij hierop oa naar de maten van mijn hond gevraagd in een email. Ik had heel snel het juiste tuigje. Ook ontving ik een keurige betaallink voor het gemak waarmee ik het resterende bedrag kon betalen. Het tuigje is vandaag ontvangen en het past heel goed. Ben heel blij met het advies en de vriendelijke hulp..

Marian

Mijn complimenten voor dit bedrijf. DogShop komt zijn afspraken na. Als je voor 17:00 uur besteld heb je het de volgende dag ook daadwerkelijk in huis.

Wendy Mermans

Zeer correct! Gisteren besteld, vandaag ontvangen. Zelfs een klein cadeautje gekregen ??

Zora de Wit

Prima bedrijf wat je besteld voldoet helemaal en volgende dag al bezorgd zoals beloofd top

Van Doren Jeannine

Heel goed vlugge levering

John Gerritsen

Prima geregeld, komen afspraken keurig na

Marcel

Snel en goed geleverd.

Peter

Zeer snelle levering.

Willy

Supersnel bezorgd en een zeer goed artikel!