Yalp

Yalp Ook benieuwd naar feedback over de webshop Yalp? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company79
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Yalp met 8.8/10. Gebaseerd op 79 ervaringen.
Hoe tevreden bent u over adviestraject door Yalp?
Zeer goed (9/10)
Indien van toepassing: hoe tevreden bent u over het ontwerpvoorstel van Yalp?
Zeer goed (9/10)
In welke mate werd de opdracht op tijd, binnen budget en met de afgesproken resultaten opgeleverd?
Zeer goed (9/10)
In welke mate zou u Yalp aanbevelen aan collega’s of vrienden?

Yalp 1 beoordeling

De ervaring met yalp is over het geheel goed. er is wat verwarring over de offertes.

Gemeente Amsterdam

Yalp onderscheidt zich o.a door haar servicegerichtheid. anticipeert snel op de wensen en behoeften van de klant.

Prima (7/10)
Score voor Yalp:3.5/5

Prettig maar verstoord door de derde speler.

Score voor Yalp:4/5

Prima. prettige mensen, netjes werken buiten. denken mee.

Ruud van Loon, Dyade huisvesting en vastgoed, senior bouwkundig adviseur

Project montessorie school te bergen op zoom;.
ontwerpvoorstellen, offertetraject, voorbereiding en uitvoering waren conform afspraak en verwachting..
offerte binnen budgetrichting en ontwerp zoals gevraagd.

Ruud van Loon, Dyade Huisvesting en Vastgoed, senior bouwkundig adviseur

Project de luyster te st philipsland;.
ontwerp en offertetraject prima, in de uitvoering wat steekjes laten vallen maar die werden uiteindelijk goed opgelost..
ik ga er van uit dat dit (aangezien dit mijn eerste opdracht was aan yalp) opstartafstemmingen zijn. eindproduct is prima en voldoet aan de verwachtingen. op naar de volgende.

Matig (5/10)

Reactie Yalp:

Bedankt voor uw feedback. Wij stellen onszelf tot doel om al onze klanten een 9+ ervaring te laten beleven en betreuren dat dit bij u niet is gelukt. Graag komen wij met u in contact (u heeft uw beoordeling anoniem ingevuld), om te bespreken waar wij het precies hebben laten liggen om dit in de toekomst te kunnen verbeteren.

Score voor Yalp:2.5/5

Lange levertijden, toezeggingen laat nakomen en plaatsing afhankelijk van eigen planning (niet klantgericht). communicatie kan ook beter mbt afstemming.

Prima.

Yalp 1 beoordeling

Uitstekend! vanaf de eerste kennismaking tot aan de oplevering. fijn, warm en betrokken contact. kundig en flexibel.

Zoals je mag verwachten.

Bedrijfsinformatie

Yalp is leverancier van sport- en speeltoestellen over de hele wereld. Wij creëren inspirerende omgevingen die jongeren én ouderen uitdagen om te bewegen, maar waarbij het vooral draait om PLEZIER maken.
Adres
Nieuwenkampsmaten 12