Yalp

Yalp Ook benieuwd naar feedback over de webshop Yalp? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company69
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Yalp met 8.9/10. Gebaseerd op 69 ervaringen.
Hoe tevreden bent u over adviestraject door Yalp?
Zeer goed (9/10)
Indien van toepassing: hoe tevreden bent u over het ontwerpvoorstel van Yalp?
Zeer goed (9/10)
In welke mate werd de opdracht op tijd, binnen budget en met de afgesproken resultaten opgeleverd?
Zeer goed (9/10)
In welke mate zou u Yalp aanbevelen aan collega’s of vrienden?

Mariaschool Reutum

Meer dan voortreffelijk samengewerkt met yalp te meer omdat we een volledig nieuw plein moesten inrichten en herstraten. samenwerken was met name nodig m.b.t. de planning van de werkzaamheden.

Yalp 1 beoordeling

Prettig overleggen en denken goed mee om tot een mooi eindresultaat te komen.

Maria Pastoor directeur Brede School Centrum te Brunssum
Maria Pastoor directeur Brede School Centrum te Brunssum
Score voor Yalp:4/5

Het contact met marieke van schendel is heel goed verlopen.

Yalp 1 beoordeling
zorgboerderij alles kidts / erve broekhuis

Super geregeld, fijne samenwerking, goede hulp en luisterend oor bij de inrichting van onze nieuwe speeltuin. .
leuk team , en goede en snelle service. helemaal top en zeer tevreden !.

Bob Boer, gemeente Staphorst, beleidsmedewerker groen

Er is een mooi ontwerp gemaakt voor de skateparkjes in staphorst en rouveen. het werk is conform ontwerp gerealiseerd. er is meegedacht en zo nodig aangepast. we zijn tevreden over het product en de communicatie.

Yalp 1 beoordeling

Nog nooit een probleem gehad met yalp, goede service. je merkt eveneens dat jullie vertegenwoordiger (stef berckmans) heel veel ervaring heeft in deze materie, hij komt dikwijls met oplossingen.

Talant Drachten
Talant Drachten
Score voor Yalp:4/5

Duidelijke afspraak en op tijd geleverd.

Stg. Kinderspeeltuin ZevenbergschenHoek, namens het dagelijks bestuur

Een bedrijf wat meedenkt én wat zich houdt aan de afspraken door alles inderdaad tot de kleinste details te verzorgen. wij zijn als kinderspeeltuin zeer tevreden én het allerbelangrijkste; de kinderen genieten in een veilige speelomgeving, waardoor ouders, verzorgers etc. graag meekomen én meespelen op onze nieuwe yalp sona geluidsboog! .

Geert Wanders/gemeente Doetinchem
Geert Wanders/gemeente Doetinchem
Score voor Yalp:4/5

Prima geholpen en advies gekregen ivm uitbreiding beweegtuin. ok een goed meedenken met opdrachtgever.

Score voor Yalp:4/5

Een mooie organisatie die meedenkt binnen de mogelijkheden !!.

Bedrijfsinformatie

Yalp is leverancier van sport- en speeltoestellen over de hele wereld. Wij creëren inspirerende omgevingen die jongeren én ouderen uitdagen om te bewegen, maar waarbij het vooral draait om PLEZIER maken.
Adres
Nieuwenkampsmaten 12