In welke mate werd de opdracht op tijd, binnen budget en met de afgesproken resultaten opgeleverd?
In welke mate zou u Yalp aanbevelen aan collega’s of vrienden?
Hoe tevreden bent u over adviestraject door Yalp?
Indien van toepassing: hoe tevreden bent u over het ontwerpvoorstel van Yalp?

KCR

Een heel goede ervaring met zowel het meedenken, ontwerpen en plaatsen van een klim en klauterspeeltoestel.

Bio vakantieoord

Zeer correct in hun afspraken, maken erg mooie producten en mocht er onderweg zich iets onverwachts voordoen dan weten ze daar erg goed op te anticiperen. Wij zijn erg tevreden.

Gemeente 's-Hertogenbosch

Een prettige en constructieve samenwerking. Korte lijntjes

stichting speeltuintjes de Dante

Yallp heeft prima geholpen. Meegedacht en vanaf afstand kunnen meekijken naar de actuele situatie en of toestellen passend zijn in de beschikbare ruimte. Goede communicatie met de medewerkers gehad... Yallp heeft prima geholpen. Meegedacht en vanaf afstand kunnen meekijken naar de actuele situatie en of toestellen passend zijn in de beschikbare ruimte. Goede communicatie met de medewerkers gehad en prettig verlopen. Plaatsing ging naar wens. Prima vakmannen die hun werk goed uitvoerden. Al met al dik tevreden over de gedane zaken.

Loon en Groentechniek J. Van der Veen

Klantvriendelijk, deskundig advies

Leo Kannerschool vso

Vriendelijk contact, plaatsing verliep uitstekend.

Athena campus ter Bruyninge

Top! Goed advies, snel antwoord via mail, goede afspraken. Netjes geleverd. Goede uitleg

Laurens Coes / Gemeente Rijssen-Holten

Yalp is erg meedenkend en samenwerkend! Wij zijn als gemeente erg blij Yalp als een van onze leveranciers. Ontwerpen zijn duidelijk en dit word ook goed uitgelegd richting bewoners.
Vooral het...
Vooral het snel en kort schakelen van Yalp is voor ons erg praktisch.