John

Goede producten

Snelle reacties

Ik heb net een pot Shake gekocht,staat een datum op van Jan.2022……vind ik persoonlijk erg kort!!!

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor de positieve review! Mocht nog vragen hebben over je bestelling vraag ik je om even contact op te nemen met onze klantenservice.
Tel: (+31)492-554731

Ronduit top

Levering en producten

Niks

Reactie XXL Nutrition:

Fijn om te horen dat de service en producten goed bevallen. Bedankt voor de positieve review!

Teirlinck stijn

Correct en kwaliteit

Goede beschrijving

Houden gelijk hoe dat het is

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor de 5 sterren review Stijn!

Jim L

Snel

Meer smaken met sommige producten

Reactie XXL Nutrition:

We zijn erg blij met je review, bedankt! We gaan kijken of we van bepaalde producten meerder smaken op de markt kunnen brengen.

De Leenheer Riki

Eerste ervaring is goed verlopen.

Klantvriendelijk

Niks

Reactie XXL Nutrition:

Fijn om te horen dat de service je bevalt!

Ben

Maak nu sinds 3 maanden gebruik van XXL nutrition, gecombineerd met intensief trainen. 6,8 Kg aangekomen waarvan grotendeels spiermassa. Doormidden van eigen onderzoek en informatie van de site, de... Maak nu sinds 3 maanden gebruik van XXL nutrition, gecombineerd met intensief trainen. 6,8 Kg aangekomen waarvan grotendeels spiermassa. Doormidden van eigen onderzoek en informatie van de site, de juiste supplementen uitgezocht. Krijg altijd een snelle levering. Sinds een aantal dagen gebruik ook de creatine monohydraat, ben benieuwd naar de progressie mbv dit product.

Al om al erg tevreden over de kwaliteit, daarnaast vind ik de smaak ook erg goed tov shakes die ik in het verleden elders bestelde.

Kwalitatieve producten

Nog niets gevonden

Reactie XXL Nutrition:

Leuk dat je jouw ervaring deelt Ben! Fijn dat je tevreden bent over onze producten en levering.

Anouq

Top!

Altijd goed geholpen! En snelle levering

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor de positieve review Anouq!

RONALD

Super tevreden alles wordt netjes optijd geleverd.

Vele

Een puntje maar voel me dan een zeur, de gratis dingen die je krijgt zijn best leuk maar bij 8 bidons en 8 shakers had ik leuk gevonden wat nieuws, dingen om jullie product meer in het beeld te... Een puntje maar voel me dan een zeur, de gratis dingen die je krijgt zijn best leuk maar bij 8 bidons en 8 shakers had ik leuk gevonden wat nieuws, dingen om jullie product meer in het beeld te brengen. Bv ligtgevende armbanden om me hard te lopen, petjes. Ik train met jullie bidons en dat brengt vaak wat wat vragen en intressens op.

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt Ronald voor deze positieve review! Dat is een goede tip. We gaan hier zeker na kijken.

Mohammadullah

Super goede service

Zeer goede kwaliteit van de producten

Niets om te merken

Reactie XXL Nutrition:

Fijn om te horen dat je de kwaliteiten van onze producten erg goed vindt!

Peer

Ik heb hier voedings-supplementen besteld.

Veel keuze, snelle levering, bijna alles op voorraad.

Geen aanmerkingen.

Reactie XXL Nutrition:

Fijn om te horen dat de service je bevalt! We zien je graag nog eens terug in onze webwinkel!