Noel van der staey

Ik ben zeer tevreden over de levering en ook was het binnen de aangegeven tijd geleverd.

Maarten Van Damme

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor je positieve review!

Karin

Snelle levering en de smaken zijn top
Ik kan het alleen niet goed verdragen krijg er krampen van dus ga wat anders proberen

Reactie XXL Nutrition:

Leuk dat je jouw ervaring deelt! We zien je graag nog eens terug!

Martijn Nolte

Altijd snel geleverd en goed spul! Ook goede communicatie naar haar klanten en af en toe fijne kortingen!

Reactie XXL Nutrition:

Fijn om te horen dat de service je bevalt! We zien je graag nog eens terug in onze webwinkel!

Verboven

Fantastisch

Kristof

Topproducten met snelle levering

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor je review en goed om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en ons assortiment. We kijken uit naar je volgende bestelling!

Natalia

Ervaring met Xxl nutrition is altijd goed. Snel geleverd, alle producten zijn goed. Leuk dat je bij aankoop cadeautjes krijgt. Bij de vorige bestelling zat wel eentje er niet bij (een tester van een... Ervaring met Xxl nutrition is altijd goed. Snel geleverd, alle producten zijn goed. Leuk dat je bij aankoop cadeautjes krijgt. Bij de vorige bestelling zat wel eentje er niet bij (een tester van een shake), maar voor de rest prima.

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor je vertrouwen in XXL Nutrition!

Dirk

Pakket spoorloos "verdwenen"

Hi Dirk,
Bedankt voor je review!
Hi Dirk,
Bedankt voor je review!
We zien dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, omdat je pakket op geleverd stond, maar niet bij jouw was bezorgd. We hebben daarom een onderzoek gestart bij PostNL om te kijken waar je pakket precies is. Helaas is het bij PostNL erg druk en moeten we dit onderzoek even afwachten. Zodra we meer weten, dan komen we met een gepaste oplossing bij je terug.

Joeri Landewers

Top!

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor je positieve review!

Omar

Goede snelle service zeer tevreden mee