9.8/10

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Aardig medewerkers mailverkeer

We hosten onze site al meer dan 10 jaar bij XXL. Er zijn zelden problemen maar als er eens iets is dat staat XXL direct, snel en vakkundig klaar. Het is fijn om te weten dat er eigenlijk een heel... We hosten onze site al meer dan 10 jaar bij XXL. Er zijn zelden problemen maar als er eens iets is dat staat XXL direct, snel en vakkundig klaar. Het is fijn om te weten dat er eigenlijk een heel team achter ons klaar staat, als er eens iets is.

Klantvriendelijkheid, snelheid van handelen

eigenlijk niks. Alleen de hoop dat jullie bij het groeien van het bedrijf op dezelfde manier verder gaan.

Edwin Groenia

Ik heb meerdere domeinnamen bij xxl hosting.
wat ik erg prettig vind, is dat wanneer ik een probleem ondervind dat dit direct wordt verholpen.
ik heb het gevoel dat je gewardeerd wordt...
Ik heb meerdere domeinnamen bij xxl hosting.
ik heb het gevoel dat je gewardeerd wordt als mens en niet nummer .........

er wordt geadviseerd maar niet direct opgelegd dat je iets moet aanschaffen.

ga zo door

H F Pietersma

Een verademing. Als je een vraag hebt, kun je die via de chat stellen. De antwoorden zijn duidelijk en goed. Ik heb een grote site over katten met zo'n 1500 bezoekers per dag. Gebruik dus aardig... Een verademing. Als je een vraag hebt, kun je die via de chat stellen. De antwoorden zijn duidelijk en goed. Ik heb een grote site over katten met zo'n 1500 bezoekers per dag. Gebruik dus aardig wat dataverkeer. Hiernaast ook nog een webshop die aardig wat ruimte en verkeer opslokt.
XXL heeft de tijd voor je en de reactie is snel.

Deskundige medewerkers. Heel geduldig en een goed luisterend oor.

Zou het niet weten.

christelijkeboeken.info

Goede en snelle servers! De helpdesk is heel behulpzaam en als er wat dringends is zijn ze zelfs 's avonds bereikbaar en behulpzaam. Ook fijn dat ze dagelijks backups maken.
Deze hoster...
Deze hoster gekozen omdat mijn joomla site langzaam was en dat is helemaal over. Ze reageren snel op vragen en helpen goed.

Snelheid van de servers, service (helpdesk reageert snel en goed), backup

Joost

Mijn ervaring met XXL is zeer positief! Ze reageren vrijwel altijd heel snel, helpen graag en durven out of the box te denken.
Omdat het terugzetten van een database backup via cpanel niet...
Omdat het terugzetten van een database backup via cpanel niet altijd goed werkte, hebben ze, om mij te helpen een extra programma geinstalleerd wat dit mogelijk maakt. Zeer hulpvaardig en service gericht!

Zeer duidelijk, snel en zeer hulpvaardig!!

Bierlaarzen

Geweldige service, nog niet heel lang geleden overgestapt van hosting partij. Bij de vorige partij was de service ver te zoeken. Daarnaast waren de prijzen erg hoog. XXL heeft mij geholpen bij de... Geweldige service, nog niet heel lang geleden overgestapt van hosting partij. Bij de vorige partij was de service ver te zoeken. Daarnaast waren de prijzen erg hoog. XXL heeft mij geholpen bij de verhuizing van mijn websites & domeinnamen. Super vriendelijke medewerkers! 5 sterren!

Top!

Martin

Als eerst had ik voor mijzelf een hosting afgesloten bij XXL Webhosting. Nadat me dit goed beviel ben ik ook zakelijk overgestapt. Het Dashboard is erg overzichtelijk wat het werken fijn maakt. Ook... Als eerst had ik voor mijzelf een hosting afgesloten bij XXL Webhosting. Nadat me dit goed beviel ben ik ook zakelijk overgestapt. Het Dashboard is erg overzichtelijk wat het werken fijn maakt. Ook Cpanel is erg duidelijk en makkelijk in gebruik.

Waar ze echt punten mee pakken naar mijn mening is de reactiesnelheid en oplossingen die ze bieden mocht je ergens niet uitkomen. Volgens mij heb ik nooit langer dan 2 minuten moeten wachten in de... Waar ze echt punten mee pakken naar mijn mening is de reactiesnelheid en oplossingen die ze bieden mocht je ergens niet uitkomen. Volgens mij heb ik nooit langer dan 2 minuten moeten wachten in de chat voor ze met een goede en werkende oplossing kwamen. Mocht het zelf niet helemaal lukken dan willen ze ook vaak graag helpen. Ik ben een ZEER tevreden klant en raad XXL Webhosting aan iedereen aan.

Ik heb geen verbeterpunten die ik kan bedenken. Keep up the good work!!

Margreet

Fantastisch bedrijf, fijne snelle service.

Snelle acties, adequate, kundig en altijd vriendelijk.

Geen verbeterpunten, gewoon blijven, zoals jullie al meer dan 17 jaar zijn.

Ruben Kremer

Ik ben al meer dan 18 jaar een klant bij XXL Webhosting en nog nooit ben ik teleurgesteld geweest van mijn keuze destijds. De support was altijd erg goed en vriendelijk en als er problemen waren... Ik ben al meer dan 18 jaar een klant bij XXL Webhosting en nog nooit ben ik teleurgesteld geweest van mijn keuze destijds. De support was altijd erg goed en vriendelijk en als er problemen waren werden deze vlot verholpen, of werd er bij geassisteerd om tot een oplossing te komen.

Snelle service. Adequaat handelen, en een serverpark dat mij nooit in de steek heeft gelaten.