9.8/10

Bijzonder prettig. Goed en gebruiksvriendelijk systeem, zelfs voor een halve leek op dit gebied.
Support met name is bijzonder snel, deskundig en oplossingsgericht. Dat is wanneer je merkt dat je bij een goede partij zit.

Goede ondersteuning voor wederverkopers, gebruiksvriendelijk dashboard, je hebt vrijwel alles zelf in de hand als hosting provider, de meeste problemen kun je al gauw zelf oplossen.

Niet alle functies van CPanel en AutoDNS zijn geïmplementeerd in de nieuwe interface.
Geen SSH toegang.

Steven van Cultuurbedrijf Bergen op Zoom

Uiterst vriendelijk, zeer behulpzaam en snel.

Technische kennis, snelheid, klantgerichtheid.

Geen.

Hans van Meteren - Numaga-Design (ivm pensionering gestopt)

Ik ben nu gestopt, maar ik heb gedurende vele jaren vele bedrijfjes en praktijken aan een bij XXL gehoste website geholpen. Zowel mijn klanten als ikzelf hebben daar nooit een moment spijt van... Ik ben nu gestopt, maar ik heb gedurende vele jaren vele bedrijfjes en praktijken aan een bij XXL gehoste website geholpen. Zowel mijn klanten als ikzelf hebben daar nooit een moment spijt van gehad. Zelf draai ik nu mijn eigen website, want het bouwen was en is met te lief. En ook nu ervaar ik hetzelfde.

Zowel het beginnen als het "in de lucht houden" van de websites was nauwelijks een probleem. Maar als er een probleem is dan wil je als bedrijf (mijn klanten en ikzelf) een snelle oplossing. Nooit... Zowel het beginnen als het "in de lucht houden" van de websites was nauwelijks een probleem. Maar als er een probleem is dan wil je als bedrijf (mijn klanten en ikzelf) een snelle oplossing. Nooit vergeefs op gewacht.

Blijven wie je bent, blijven luisteren en inspelen op nieuwe wensen (zoals kortgeleden het back-uppen). Meer hoeft niet, houden zo. En met beide benen op de vloer: zo'n hotel als symbool hoeft voor... Blijven wie je bent, blijven luisteren en inspelen op nieuwe wensen (zoals kortgeleden het back-uppen). Meer hoeft niet, houden zo. En met beide benen op de vloer: zo'n hotel als symbool hoeft voor mij niet zo, maar dat past misschien in de tijd. Het maakt ook niet uit, als jullie maar XXL blijven.
Het eindoordeel hieronder is een half sterretje minder dan ik eigenlijk zou willen geven, om jullie geïnspireerd te houden :-)

Maartje Brandt

Ik heb een mail en site pakket

snelle antwoorden en erg vriendelijk

Ik ben al jaren naar volle tevredenheid klant bij XXL, ze reageren altijd snel en adequaat op vragen, denken echt met je mee, verbeteren continue de kwaliteit van hun producten en zo goed als nooit... Ik ben al jaren naar volle tevredenheid klant bij XXL, ze reageren altijd snel en adequaat op vragen, denken echt met je mee, verbeteren continue de kwaliteit van hun producten en zo goed als nooit downtime en dan ook nog voor een nette prijs.

Reageren altijd zeer snel op chat/mail en telefoon. Een van hun sterkste punten!
Denken altijd mee en vragen worden altijd snel en vriendelijk opgelost

Neen

Bart Volbeda

Ik heb hele goeie ervaringen met XXL webhosting. Heb een reseller account en heb nu al mijn accounts ondergebracht bij XXL.

Zeer sterke support, goed bereikbaar, faire prijzen, wat wil je nog meer.

Op dit moment kan ik niet zo snel iets verzinnen.

Wim Roukema

Goede en snelle ondersteuning, waar nodig.

Goede performance van de server. Zeer goede en brede functionaliteit met behulp van CPanel.

Iets meer ruimte dan 2 GB zou welkom zijn.

Twan Stins

XXL levert altijd top support. Wanneer er een probleem is kun je makkelijk contact opnemen via de chat of even bellen.

De contactmogelijkheden zijn super. Bij andere hosting bedrijven moet je lang wachten op antwoord via de mail of ticketsysteem, bij XXL krijg je vrijwel altijd direct iemand te spreken.

Het dashboard kan wel iets sneller, alle modules doen er even over om te laden wanneer ik een pakket open.

Lingua B.V.

Goede service en goed bereikbaar.

Klantvriendelijk

Het is soms lastig om te weten waar de grenzen liggen van de support en de dienstverlening in het algemeen. Wat valt er wel onder en wat niet.

Uitstekende ervaring. Goed bereikbaar. reageren snel op chat verzoeken. Oplossend vermogen en de wil om direct te helpen bij problemen

Kennis van zaken, oplossend vermogen, bereikbaar