9.8/10

Uitstekend

---

De schermen van Outlook 2016 corresponderen niet met de schermen aangegeven in de migratie handleidingen.

Sergio

Ik ben nu anderhalf jaar hier klant. Ze hebben mij altijd goed ondersteund bij mijn vragen. Je krijgt een persoonlijke benadering, dus zij zijn zeker een aanrader!!!

Ze werken snel, effectief, persoonlijk en helpen je waar ze dat kunnen doen.

Misschien ook in het weekend werken voor als er een storing met je website is

Perfect. Al jarenlang klant bij ze.

Snelle reactie op vragen en nooit te beroerd om te helpen bij wat dan ook.

Eigenlijk niets. Het wordt in de loop der jaren alleen maar steeds beter.

Floris

Transparant, eerlijk, hulpvaardig en snel met afhandelingen. Al sinds dag 1 dat ik klant ben is de service TOP

Snelle response op probleempjes of vragen die ik wel eens heb. (gemiddeld 1x per jaar)

Ik kan er geen bedenken. Nu al ruim 10+ jaren klant naar volle tevredenheid.

Goede service. Duidelijke communicatie

Erg goede helpdest en (chat)service

ik kan er geen verzinnen

Thies Roorda

Overzichtelijke website. Zeer klantvriendelijk en niet alleen in geschrifte.

Zeer goede helpdesk. Vriendelijk, efficient en effectief.

Voorlopig: geen

Onlangs in contact gekomen met XXL. Situatie omtrent snelheid website geschetst. Er is door XXL getest of de website op een webhosting van XXL ook sneller is dan bij de huidige provider. Onze... Onlangs in contact gekomen met XXL. Situatie omtrent snelheid website geschetst. Er is door XXL getest of de website op een webhosting van XXL ook sneller is dan bij de huidige provider. Onze website is zeer snel geworden, tot nu toe super tevreden over XXL. Wat een top service.

Klantenservice!

Betere omschrijving van de mailinstellingen voor outlook (POP3+IMAP)

Plenary Events VOF

Super service. Snel geholpen om de wipsite weer op het web te krijgen.

klantvriendelijk

eigenlijk geen

Aangenaam en behulpzaam

Heel snelle reactie

Rustocalypse Gaming

Mijn ervaringen med XXL zijn vanaf het begin af aan goed. Altijd vriendelijk, altijd bereikbaar, Ik heb verschillende diensten en websites gerund via XXL en door persoonlijke omstandigheden een tijd... Mijn ervaringen med XXL zijn vanaf het begin af aan goed. Altijd vriendelijk, altijd bereikbaar, Ik heb verschillende diensten en websites gerund via XXL en door persoonlijke omstandigheden een tijd niet actief geweest op het internet. Nu weer terug, op zoek naar een betrouwbare partner en wie beter dan XXL! Zelfs vanuit het buitenland. Gewoon normaal, waar voor je geld en geen gedoe. Ik kan XXL van harte aanbevelen,

snelheid, service,bereikbaarbeid

Paypal betaal optie, maar niet noodzakelijk.