XLLease

Accountantskantoor

De grap is dat er eigenlijk nooit iets aan de hand is met de auto. Onderhoud verloopt direct met dealer, dus met XL lease heb ik behalve het zien van de lease-facturen niets te maken. Maar... De grap is dat er eigenlijk nooit iets aan de hand is met de auto. Onderhoud verloopt direct met dealer, dus met XL lease heb ik behalve het zien van de lease-facturen niets te maken. Maar binnenkort verloopt mijn lease-contract, dus ik ben benieuwd.

Nog niet zoveel ervaring mee. Heeft mijn contract van Pon overgenomen en dit verliep prima.

Rico Leemreijze, SmartR

Auto's zijn goed, onderhoudeyc prima geregeld. Servicing gering

Werkt snel en reageert doorgaans vlot met goede prijs kwaliteitsverhouding

Frans, Working Spirit

Goede persoonlijke klik. Altijd bereid mee te denken en snelle reactie op vragen.

Op zich goed. Ik heb echter enige tijd geleden een klacht ingediend, hier is nooit iets mee gedaan (ik ben gebeld, mijn voicemail is ingesproken, ik heb meerdere keren terug gebeld en de voicemail... Op zich goed. Ik heb echter enige tijd geleden een klacht ingediend, hier is nooit iets mee gedaan (ik ben gebeld, mijn voicemail is ingesproken, ik heb meerdere keren terug gebeld en de voicemail ingesproken maar heb er nooit meer wat van weer gehoord). Bovendien vind ik het zeer vervelend dat ik voor schade naar twee diverse bedrijven moet en voor de bandenwissel ook weer naar een ander bedrijf. Zou praktischer zijn om alles via de dealer te laten lopen.

Niek Boes, Niek Boes Productions

Ze hebben mij al zzp-er enorm in de steek gelaten tijdens de corona crisis in de culture sector. Wij kregen geen steun van de overheid en xlLease wilde niet meedenken. De auto heeft bijna twee jaar... Ze hebben mij al zzp-er enorm in de steek gelaten tijdens de corona crisis in de culture sector. Wij kregen geen steun van de overheid en xlLease wilde niet meedenken. De auto heeft bijna twee jaar stil gestaan naast de deur terwijl 100% van de kosten vd auto gewoon doorgingen. Jammer. Dit had anders gekund en gemoeten. Dit was geen bedrijfs of ondernemers risico meer. Meedenken over een oplossing op individuele basis was menselijker geweest.

Ilpra Benelux BV

Fijn bedrijf waar ik me als fleetowner als berijder prettig bij voel. XLLease is best veranderd in de loop der jaren. Ook het wisselen van mensen maakt dat een organisatie anders werkt. Zeker als er... Fijn bedrijf waar ik me als fleetowner als berijder prettig bij voel. XLLease is best veranderd in de loop der jaren. Ook het wisselen van mensen maakt dat een organisatie anders werkt. Zeker als er een open communicatie is waarbij van beide kanten begrip wordt verkregen loopt het, als vanouds, lekker door.