Bestelde producten naar wens

Snelle levering, goed geprijsd

Zoet

Slecht

Niet

Goede goederen leveren en contact opnemen of fatsoenlijk reageren

Peter S.

Goede artikelen, helaas geen leuke kortingscode,

Vlotte en passend in de brievenbus bezorging, zodat je de bestelling niet ergens anders af moet halen.

Kortingscode?

Dirk

Levering is goed

nvt

nvt

J.gieben

Geen problemen, verzorgd en netjes

Komen hun afspraken na

Alles klopt!!!

Breugelmans

De werking is redelijk en snel maar als er promo's zijn als black vrijdag en sint is het niet gemakkelijk om de code van kortingen ingegeven en als er en mail met en vraag hier over krijg je geen... De werking is redelijk en snel maar als er promo's zijn als black vrijdag en sint is het niet gemakkelijk om de code van kortingen ingegeven en als er en mail met en vraag hier over krijg je geen antwoord er op.

Goede en mooi materiaal.

Sneller contact op nemen met de klanten als er vragen gesteld worden.

Kerstin van Wijk

Prima, alleen zag ik de kortingsaanbieding ivm blackfriday (in de mail) niet in het bestelproces terug; dus daar heb ik geen gebruik van gemaakt/kunnen maken; misschien slordigheid van mij? En had... Prima, alleen zag ik de kortingsaanbieding ivm blackfriday (in de mail) niet in het bestelproces terug; dus daar heb ik geen gebruik van gemaakt/kunnen maken; misschien slordigheid van mij? En had geen zin om er veel tijd aan te besteden.

mooie produkten

bovenstaande

Joop Hanterink

Ze hebben een goed verhaal en mooie producten.

Duidelijke foto's en productinformatie.

Marcel

Prima. Het bestellen en verzenden liep zoals je verwacht. Wat ik besteld heb paste goed, mede dankzij de maattabel.

De maattabel heeft me geholpen bij het kiezen.

Nee

Klaas

Mooi ondergoed
Gaat soms mis als er geen voorraad is. Daar kom je achter als je het pakket opent. Bij navraag wordt het echter opgelost. Helaas is er weinig keuze op het gebied van katoen

Mooi ondergoed

Beter aangeven dat er geen voorraad meer is. Meer keuze voor katoenen ondergoed