673 beoordelingen

673 Reviews

Mandy

10/10

Hele grote keuze in allelei stijlen tegen zeer aantrekkelijke prijzen.
Reactiesnelheid is zeer goed. Toen wij na een aantal weken belden hoe de stand van zaken was, bleek dat ze de levering...
Reactiesnelheid is zeer goed. Toen wij na een aantal weken belden hoe de stand van zaken was, bleek dat ze de levering van de kunstenaar niet hadden geaccepteerd, omdat deze afweek van het voorbeeld op de website. Schilderij was inmiddels opnieuw gemaakt. We hebben een foto ontvangen van het eindresultaat en daarna moest het nog drogen en opgespannen worden. Wij hebben het schilderij zelf opgehaald. In de zaak werden wij ontvangen door zeer vriendelijke mensen. Het schilderij voldoet volledig aan onze verwachting. Een volgend schilderij zal ik dan ook zeker weer bij Kunst voor in huis bestellen

Nicole

10/10

Ik heb zojuist het schilderij ontvangen wat ik had besteld en ik was er even stil van, zo mooi!!!
Prachtige kleuren, lekker dik de verf op het doek, het is echt een plaatje!!!
Je wordt...
Je wordt heel goed op de hoogte gehouden, tussendoor een foto met het resultaat en dan kan je nog aangeven wat je anders wil. Pas als je tevreden bent sturen ze het schilderij op. Zoals op de site vermeld duurt het echt wel een poos voordat je het in huis hebt maar dat is logisch, de verf heeft tijd nodig om te drogen. Het is het wachten meer dan waard en ik weet zeker dat we heel veel positieve reacties gaan krijgen want het is zo mooi geworden!
Ik kan dit iedereen aanbevelen en ga dat ook zeker doen!!
Kunstvoorinhuis heel erg bedankt en graag tot een volgende keer!!

Janet Rensenbrink

10/10

Bestelde schilderij is prachtig en werd goed verpakt afgeleverd

H. Hauser

10/10

Grote keuze in vele stijlen tegen wel zeer aantrekkelijke prijzen. Na bestelling kreeg ik de bevestiging met enkele controlevragen om fouten te voorkomen. Toen ik na enkele weken belde om te vragen... Grote keuze in vele stijlen tegen wel zeer aantrekkelijke prijzen. Na bestelling kreeg ik de bevestiging met enkele controlevragen om fouten te voorkomen. Toen ik na enkele weken belde om te vragen hoe de stand van zaken was, bleek dat ze een eerste levering van de kunstenaar niet hadden geaccepteerd omdat het afweek van het voorbeeld. Schilderij was inmiddels opnieuw gemaakt maar moest nog goed drogen en daarna opgespannen worden. Levering aan huis was exact volgens afspraak. Het schilderij voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Grote kans dat ik een volgend schilderij weer bij Kunst Voor In Huis zal bestellen

Jansen

2/10

Wij zijn erg tevreden over "kunstvoorinhuis.nl". Zij kwamen aan onze wensen tegemoet en dachten mee