Bereikbaarheid showroom

Petra matheeuwissen

We hebben een bankstel gekocht
4 eetkamerstoelen en een kast
Netjes afgerekend
Na een uur bellen ze dat de kast niet verkocht kon worden want die hoorde bij een set
Hierover had...
We hebben een bankstel gekocht
4 eetkamerstoelen en een kast
Netjes afgerekend
Hierover had de verkoopster al contact gehad met het overige personeel
Maar dat was geen probleem
Want de set bestond uit meerdere kasten en een tafel
Maar wij kregen hem niet terwijl al betaald was en handtekening stond
Konden we terug komen om een andere kast uit te zoeken
Beetje raar toch

L.Hindriks

Bijzonder prettig geholpen door een fijne verkoper. We kwamen voor de 2e keer een hoekbank kopen. Na afwikkelen van de papieren een lekkere cappuccino mét heerlijk gebak toe.

Elze Hendriks

Vriendelijk, denken prettig (en uiteraard ook commercieel, maar niet zozeer opdringerig, wel volhardend) mee, persoonlijke benadering, verrassende tips.
Achteraf wel 3x een nieuwe...
Achteraf wel 3x een nieuwe aankoop-/opdrachtbevestiging ontvangen ter ondertekening. Er klopte steeds weer iets niet.

R. Neven

Goed geholpen, geslaagd in de zoektocht naar een relax fauteuil
Goed geholpen, geslaagd in de zoektocht naar een relax fauteuil
Extra behandeling t.b.v. de stof genomen, achteraf de vraag of dit wel nodig is omdat er een andere stof is besteld. Er werd aangegeven dat er een schoonmaakkit zou worden meegegeven, dit is niet gebeurt.

Robbert

Het ontvangst was heel vriendelijk en er werd goed met ons meegedacht in het maken van onze keuzes.

Marloes

Heel vriendelijk geholpen in de winkel (Nieuwegein) en een prachtige bank uitgezocht. Vandaag geleverd gekregen en de bezorgers waren super vriendelijk. Hebben de bank uitgepakt, “in elkaar gezet”... Heel vriendelijk geholpen in de winkel (Nieuwegein) en een prachtige bank uitgezocht. Vandaag geleverd gekregen en de bezorgers waren super vriendelijk. Hebben de bank uitgepakt, “in elkaar gezet” (lees poten eronder geschroefd en in elkaar gehaakt, hoekbank) en de verpakking meegenomen. Echt een top ervaring!

kitty van der vliet

Heel prettig geholpen en meedenkend

Pauline en Ellen

Leuke en vriendelijke medewerker...genaamd Jolanda :-]