Kints

c

Prima! alles goed geregeld en snelle levering!

snelheid en prijs

Burghout

Goede communicatie, man ´n man , woord ´n woord ! Top

zie boven

GK

Prima levering

snelheid en prijs

Particulier

Winkel bezocht prima geholpen en via de website besteld

Goede uitleg

Fauve

Snelle levering ondanks corona

de Haan

Zeer goede ervaring. Er bleek een scherf van de glazen douchewand af te zijn.
Zeer goede ervaring. Er bleek een scherf van de glazen douchewand af te zijn.
Na contact werd er excuus aangeboden en na twee dagen is de bestelling omgeruild. Buitengewoon klantvriendelijk!

Hassan

Snel en keurig geleverd

De prijs/kwaliteit verhouding en de snelheid

tjepkema

Heldere en correct nagekomen afspraken op elk vlak. een beetje verwarrend een mailtje te krijgen van jullie terwijl ik wat heb besteld bij douchewand discounter.

snelle en adequate service

adil sefiani

Slechte ervaring. geen bedgrip

Reactie Woon-discounter.nl:

Vervelend dat uw ervaring niet naar wens is geweest. U heeft bij ons, voordat het Corona-virus uitbrak, in onze showroom een aantal producten afgehaald. Wij hanteren het gangbare beleid dat, binnen... Vervelend dat uw ervaring niet naar wens is geweest. U heeft bij ons, voordat het Corona-virus uitbrak, in onze showroom een aantal producten afgehaald. Wij hanteren het gangbare beleid dat, binnen 14 dagen na aankoop, de producten, zonder opgaaf van reden, geretourneerd kan worden.
U woont in België en daar zijn de grenzen met Nederland een geruime tijd dicht geweest. Echter heeft u pas drie maanden na aankoop laten weten dat u dit toch niet nodig heeft. Dit had zowel telefonisch als schriftelijk gekund. Natuurlijk hebben wij begrip voor de situatie en kunnen wij uitzonderingen maken. Echter dienen wij hier dan ook tijdig van op de hoogte gesteld te worden en dat is helaas niet gebeurd.