Goed aanbod van scherp geprijsde motoren.

Ik heb daar snel en behulpzaam een motor gekocht

teun

Supergoede service, geen stomme verkooppraatjes maar kijken en rijden dus super!

Carlos santos

Super leuk en goed geholpen , ben al aan het sparen om bij hem weer een andere motor te kopen .

P Burgwal

Zeer goede ontvangst.
Prettige omgang en een goede uitleg.

C.J. Goedendorp

Vanmorgen naar het pittoreske Oudelande gereden voor de aankoop van mijn eerste motor. Ben momenteel nog bezig met het behalen van het rijbewijs dus proefrijden is niet mogelijk. Desondanks geeft de... Vanmorgen naar het pittoreske Oudelande gereden voor de aankoop van mijn eerste motor. Ben momenteel nog bezig met het behalen van het rijbewijs dus proefrijden is niet mogelijk. Desondanks geeft de algehele uitstraling van bedrijf, het ontvangst en enthousiasme van de eigenaar, meer dan genoeg vertrouwen om tot aankoop over te gaan. De motor wordt volgende week netjes thuis afgeleverd. Thierry, hardstikke bedankt voor de mooie aankoop !!!

Alex van der Linde

Top bedrijf! Eenmanszaak, dus uitstekende persoonlijke contact. Zeer vriendelijk ontvangen, zowel online als persoonlijk. Goede website en motor was zoals omschreven in zeer goede staat en voor een... Top bedrijf! Eenmanszaak, dus uitstekende persoonlijke contact. Zeer vriendelijk ontvangen, zowel online als persoonlijk. Goede website en motor was zoals omschreven in zeer goede staat en voor een uitstekende prijs. Deal was snel rond. Thierry is ex-Motoport werknemer, dus hij heeft de nodige kennis van zaken.

Vincent Gaudart

Super bedrijf. Hartelijk ontvangst en een goede service. Ik heb bij Thierry mijn droom motor gekocht! 😁 Bedankt Thierry!!! 👍

Peter Dobbelaar

Prima advies en service bij aankoop van motor

Jeffrey

Goede service.