van den Akker

Duidelijk site, vriendelijke en vakkundig geholpen in de winkel

Combinatie van online en winkel assortiment

Mandy

Snel en goed

Levering volgende dag

Joan

Slecht advies, verzendkosten en retourzending voor kosten klant. Geld laat retour! Kortom door een slecht advies heb ik geen schaatsen en 15 euro kosten.

Reactie Winner Sport Equipment:

Vervelend te lezen dat u niet tevreden bent. Het maatadvies op de website blijft een indicatie die in de meeste gevallen goed uitpakt. Uw order van €139,95 is gratis verzonden. De woensdag na kerst... Vervelend te lezen dat u niet tevreden bent. Het maatadvies op de website blijft een indicatie die in de meeste gevallen goed uitpakt. Uw order van €139,95 is gratis verzonden. De woensdag na kerst hebben wij uw retour ontvangen. Deze is de volgende dag verwerkt en teruggestort. Mocht u het niet hebben ontvangen of nog vragen hebben neemt u dan contact op. Wij helpen u graag.

D spring in t veld

Top service gehad.

Service

Beelen

Prettig contact

levering

Rolf Jan Wilms

Grote uitzoek. Skates besteld die er toch niet in bestelde maat bleken te zijn. Werd direct daarover gebeld en kreeg veel duurdere aangeboden voor dezelfde prijs ! Topservice!

Meedenken en anticiperen in het voordeel van de klant.

Verbunt

Uitstekende service het bestelde artikel was niet meer voorradig heb nu een upgrade gehad voor zelfde prijs en op tijd geleverd zeker een aanrader

Uitstekende service

André