Conic BV

Goed contact. Uiteindelijk een goede deal gemaakt.

Hans Bloem

Heel fijn geregeld

Paul van tongeren

Reactie Wij Verkopen Uw Motorfiets Wel:

Fijn dat u onze dienstverlening als goed beoordeelt.

F v Haasteren

Snel verkocht. Let wel op dat je je motor niet te goedkoop verkoopt. Er wordt echt te weinig geboden. Helaas door mijn gezondheid een te lage prijs geaccepteerd. Hij wordt voor bijna 2 x de... Snel verkocht. Let wel op dat je je motor niet te goedkoop verkoopt. Er wordt echt te weinig geboden. Helaas door mijn gezondheid een te lage prijs geaccepteerd. Hij wordt voor bijna 2 x de aankoopprijs verkocht. Nu gun ik het de koper wel want het is naar mijn idee geen groot bedrijf.
Wel netjes en goed geholpen door wvumw.

Duncan Snijder

Na meerdere keren Bellen en de afspraak te maken dat ze terug bellen doen ze dat niet. Echt waardeloos dit bedrijf. Ga hier niet mee in zee je verdrinkt!

Reactie Wij Verkopen Uw Motorfiets Wel:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben u meerdere keren geprobeerd te bellen, maar we krijgen u helaas niet te pakken. Graag komen we met u in contact om alles netjes met u door te nemen en... Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben u meerdere keren geprobeerd te bellen, maar we krijgen u helaas niet te pakken. Graag komen we met u in contact om alles netjes met u door te nemen en uiteraard te ontdekken waar dit mis kon gaan. Het zou dus mooi zijn als we elkaar spreken, we betreuren het namelijk ten zeerste dat u ons als waardeloos bedrijf bestempelt en zouden hierover graag met u in gesprek gaan. We blijven het nog wel even proberen, maar voel u vrij om ons te bellen om alles door te nemen. Wij zijn bereikbaar via 053 - 303 1903.
^ Team Wijverkopenuwmotorfietswel

V Leeuwen

De naam "wijverkopenuwmotorfietsNIET" want we bellen toch niet terug. Zou beter passen. Tot 2x toe" mijn collega belt u zo terug" daarna blijft het stil. Slecht, heel slecht

Robin

Veels te lage prijs voor je motor

Hessel Reitsma

Zeer snel gereageerd en zeer vlug verkocht en opgehaald zeer tevreden

Reactie Wij Verkopen Uw Motorfiets Wel:

Mooi om te horen dat uw motor zeer snel verkocht is!

Joey

Goed snel en vriendelijk geholpen

Reactie Wij Verkopen Uw Motorfiets Wel:

Mooi dat alles snel is verlopen!

Kunst

Onverwachts zeer positief

Reactie Wij Verkopen Uw Motorfiets Wel:

Wat fijn dat we u hebben kunnen verrassen en daarmee deze positieve ervaring hebben kunnen geven. Mocht u in de toekomst weer een motorfiets willen verkopen, dan staat ons team van motorverkoop... Wat fijn dat we u hebben kunnen verrassen en daarmee deze positieve ervaring hebben kunnen geven. Mocht u in de toekomst weer een motorfiets willen verkopen, dan staat ons team van motorverkoop specialisten uiteraard voor u klaar!