Heijmans

Correct, zeer vriendelijk en snel behandeld.

Onno Jaarsveld

Snel en correct.

Theo van der Burgt

Na de aanmelding bij wij verkopen uw motorfiets wel kreeg ik al snel telefonisch contact met een medewerker die mij haarfijn uitlegde hoe het e.e.a. in zijn werk ging. Na een week wederom een... Na de aanmelding bij wij verkopen uw motorfiets wel kreeg ik al snel telefonisch contact met een medewerker die mij haarfijn uitlegde hoe het e.e.a. in zijn werk ging. Na een week wederom een telefoontje en hopla mijn motor verkocht en alles snel en zeker afgewerkt. Top👍👍

Het eerste contact met de firma was direct goed. Na het aanmelden van het object werd duidelijk geinformeerd over de volgende stap (pen).

Het leggen van de contacten met het netwerk...

Het leggen van de contacten met het netwerk kopers is zeer snel verlopen. Het resulteerde in een bod, die telefonisch is besproken.
De klantvriendelijkheid en de wijze waarop de transactie is verlopen zijn een pluim waard.

Wijverkopenuwmotorfiestwel.nl is echt een aanrader.

bouman

Voor de eerste keer met dit bedrijf zaken gedaan ze hebben mijn verkoop correct en netjes gedaan volgens afspraak
ik ben zeer tevreden en zou anderen dit ook aanraden geen poespas maar...
ik ben zeer tevreden en zou anderen dit ook aanraden geen poespas maar gewoon netjes en eerlijk

Jeffrey

Supergoed geholpen en een goede prijs gekregen voor mijn motor.

Annemarie

Zeer positief! De mannen van wijverkopenuwautowel denken echt met je mee en helpen je verder. Had mijn motor zo verkocht voor een mooie prijs, en zonder gedoe. Dat is waar het om draait!

Sjoerd

Werd prima geholpen en alles werd keurig afgehandeld!

Robbert

Geweldig geholpen en een goede prijs voor mijn motor ontvangen!

Marije

Fantastische afhandeling en dezelfde dag nog verkocht!