x

Via de webwinkel heb ik een wifi point to point systeem gekocht.

Alhoewel het een webwinkel betreft reageert WifiHouse snel op emails en telefoon, waarbij deskundig advies gegeven wordt.

RMC

De aanmelden als gebruiker bij de eerste opdracht liep niet lekker, maar prima afhandeling van de opdracht.

Electronic Brains BV

In korte tijd heb ik nu vier keer iets besteld bij WifiHouse en telkens maken ze de belofte compleet waar.

Groot assortiment van zeer professionele apparatuur.
Veel artikelen direct op voorraad en worden de volgende dag al afgeleverd.
Vaak zijn de prijzen net iets lager dan bij een ander....
Groot assortiment van zeer professionele apparatuur.
Veel artikelen direct op voorraad en worden de volgende dag al afgeleverd.
Vaak zijn de prijzen net iets lager dan bij een ander.
Wifihouse houd je met emails continu op de hoogte over de status van de bestelling.
Duidelijke website.

Rick van der Linden

Pakketje besteld en ontvangen, als er iets mis is kan je gelijk bellen en ze zorgen weer dat het goed komt!

Uitstekend bedrijf!

De service en snelle verzending

Danny van de Beek

Snelle levering en een duidelijk site. Communicatie over levering is tiptop in orde

Snelle levering!

Hemelraad

Snelle levering en goede ondersteuning

de ondersteuning is top

Ann

Goede overzichtelijke website, uitgebreid aanbod

Goede communicatie: Product was kortdurend niet leverbaar bij leverancier en ik werd goed o de hoogte gehouden.

A Bakker

Ik heb hier een usb wifi adapter gekocht.

Scherpe prijs, snelle levering (product was op voorraad). En duidelijke communicatie via de website wat betreft voortgang van de bestelling....
Ik heb hier een usb wifi adapter gekocht.

De volgende keer zal ik zeker weer een bestelling plaatsen bij dit bedrijf, een aanrader dus!

Scherpe prijs

Watersportvereniging Nautica

Wij maken bij ons op de jachthaven al enkele jaren gebruik van WiFi House. Na veel mislukte pogingen is het nu gelukt om het volledige terrein te voorzien van een WiFi netwerk en van... Wij maken bij ons op de jachthaven al enkele jaren gebruik van WiFi House. Na veel mislukte pogingen is het nu gelukt om het volledige terrein te voorzien van een WiFi netwerk en van beveiligingscamera's.

Snel en professioneel advies, ook na levering goede after sales en support. Snel leverbaar tegen een eerlijke prijs.

Sergii

I'm totally satisfied with the store. The price was good, items always in stock and delivery is fast. Also, the packaging was very good.

Good prices
Fast delivery