Alinea

Erg prettig en succesvol

Thuiszorg Secuur Rivierenland

Mandy Niel heeft mij vlot geholpen; er bleken 2 bedrijfsaccounts te bestaan. Ze heeft dit snel opgelost en duidelijke informatie gegeven.
Helaas zijn er weinig geschikte CV's te vinden op...
Helaas zijn er weinig geschikte CV's te vinden op werkzoeken.nl en het is verschillende keren voorgekomen dat een kandidaat geen werk zoekt. Hiervan heb ik een melding gemaakt bij jullie.

Officemanager.nl

Prima, goede klantenservice

Harald van Engelen

Zeer gebruiksonvriendelijk.

Huisartspraktijk

Makkelijke website. Als je een vraag hebt kun je dat direct via de chat doen, wanneer je mailt ook heel snel antwoord. Zeer klantvriendelijk!

M. de Graaf

Werkzoeken.nl is een platform waarbij de vacatures overzichtelijk geplaatst kunnen worden. Duidelijk overzicht van de binnengekomen sollicitanten. Regelmatig is er contact met Mandy van de... Werkzoeken.nl is een platform waarbij de vacatures overzichtelijk geplaatst kunnen worden. Duidelijk overzicht van de binnengekomen sollicitanten. Regelmatig is er contact met Mandy van de klantenservice. Elke keer reageert ze snel en duidelijk.

Natasja (HCK)

De dienstverlening van werkzoeken.nl is super. Aardige mensen, die je snel, goed en vriendelijk helpen.

Tandartsenpraktijken

Snelle hulp bij vragen, meerdere vacatures via deze site in kunnen vullen

THerese Hofmeijer Beweging3.0