Erwin Kamp

Webton! Een uitstekende ervaring.

Al twee jaar klant bij webton, en destijds een goede keus gemaakt.
Voor zover een uitstekende samenwerking.

Marisca Kenter- van der Zwaan

Ombouwen webshop www.queenc.nl

Wij hebben Webton benaderd voor het ombouwen van onze webshop en zijn ontzettend blij met het eindresultaat!
Webton reageerde snel, hield me op de hoogte van de vorderingen en reageerde erg snel op vragen en/ of opmerkingen.
Webton maakte de beloftes waar en dat binnen een korte tijd.
Ook wanneer je een BiedMeer webshop hebt waar je veel meer uit wilt halen, raad ik Webton zeker aan.

Sandra Torfs

Heb spijt dat ik de stap niet vroeger heb gezet....

Ik heb op mijn webwinkel een SEO en een nieuwe lay-out laten aanmaken door Webton. Professioneel, klantvriendelijk, geografische afstand is geen beletsel, veelvuldig contact, ruime... Ik heb op mijn webwinkel een SEO en een nieuwe lay-out laten aanmaken door Webton. Professioneel, klantvriendelijk, geografische afstand is geen beletsel, veelvuldig contact, ruime inspiratiebronnen, geen probleem om aanpassingen en veranderingen door te voeren, voelen snel aan waar de klant naartoe wil, prijsvriendelijk

Jan Olsman

Prymos Nederland b.v.

Geweldig de bereidheid mee te denken en oplossingen te zoeken van niets naar het eindproduct. Top bedrijf.

Laurens Eppink

Donders dik in orde

Kennis, klantgerichtheid en reactiesnelheid zijn voor mij de belangrijke factoren om m’n dienstverlening uit te voeren. Deze factoren zie ik ruimschoots terug in de 2-jarige samenwerking met Webton.... Kennis, klantgerichtheid en reactiesnelheid zijn voor mij de belangrijke factoren om m’n dienstverlening uit te voeren. Deze factoren zie ik ruimschoots terug in de 2-jarige samenwerking met Webton. Na het in de ether brengen van m’n website blijft de dienstverlening subliem, schept vertrouwen.

Marcel van den Boom

Super! Professioneel, creatief, zorgvuldig en kwalitatief!

Vanaf het eerste moment een professionele, creatieve en kwalitatieve houding. De uitvoering gebeurt zorgvuldig in stappen met veel geduld voor alle aanpassingen en verfijningen. Ben super... Vanaf het eerste moment een professionele, creatieve en kwalitatieve houding. De uitvoering gebeurt zorgvuldig in stappen met veel geduld voor alle aanpassingen en verfijningen. Ben super tevreden!
Marcel van den Boom (www.organisatiegroei.nl)

Erik jissink

Zeer prettige samenwerking met Webton

Wij hebben de samenwerking met Webton als zeer prettig en professioneel ervaren. Duidelijke communicatie. En er werd al snel duidelijk wat wij voor ogen hadden voor onze site. Ook hierin kwamen zij... Wij hebben de samenwerking met Webton als zeer prettig en professioneel ervaren. Duidelijke communicatie. En er werd al snel duidelijk wat wij voor ogen hadden voor onze site. Ook hierin kwamen zij zelf met goede ideeen op vlakken waar wij soms niet precies wisten wat we wilden. Het uiteindelijke resultaat zijn we enorm blij mee!

Maureen

Uitstekend

Reeds bij de offerte fase een goede indruk gekregen van het bedrijf. De uiteindelijke afwikkeling is zeer goed geweest. Hebben ons wensen uitstekend weten te vertalen.

Gezondheid-aanbiedingen.nl

Uitstekende en jarenlange ervaring met Webton.

Financieel Adviseurs Enschede

Super samenwerking

Wij werken sinds 2008 met Webton te Hengelo. Er zijn meerdere site’s gebouwd en onze ervaring is zeer positief. Wij zijn zeer goed te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding maar ook over de... Wij werken sinds 2008 met Webton te Hengelo. Er zijn meerdere site’s gebouwd en onze ervaring is zeer positief. Wij zijn zeer goed te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding maar ook over de achterliggende techniek van de website waardoor deze goed worden gevonden in Google. Voor ons een absolute aanrader dus!