Niet tevreden over het resultaat, wel super klantenservice!

Arbodienst in Rotterdam

Ik heb Webton.nl ingezet voor het linkbuilden. Mijn ervaring is dat ze ook (kosteloos) meedenken over andere SEO verbeteringen voor mijn website.

Michelle Huls

Ik heb voor een drietal webshops de linkbuilding ondergebracht bij Webton. Doordat mijn webshops op verschillende zoekwoorden hoger scoren in Google is mijn omzet in het afgelopen jaar gestegen. De... Ik heb voor een drietal webshops de linkbuilding ondergebracht bij Webton. Doordat mijn webshops op verschillende zoekwoorden hoger scoren in Google is mijn omzet in het afgelopen jaar gestegen. De dienstverlening van Webton werpt dus zeker zijn vruchten af!

proactief in het geven van on-site SEO adviezen

Ella Bever

Ik was nooit echt bekend met linkbuilding, tot ik er over las op het internet. ik besteedde mijn linkbuilding uit bij een andere partij en ik zakte in de zoekresultaten. toen ik hierover informeerde... Ik was nooit echt bekend met linkbuilding, tot ik er over las op het internet. ik besteedde mijn linkbuilding uit bij een andere partij en ik zakte in de zoekresultaten. toen ik hierover informeerde bij Webton werd er al snel duidelijk wat er gebeurde. Er werden geen kwalitatieve links aangelegd. Sinds ik mijn linkbuilding bij Webton onderbreng zie ik wel degelijk resultaat.

snelle reactie op telefoon en mail

Ik heb afgelopen jaar de linkbuilding van twee webshops bij Webton ondergebracht. Na enkele maanden zag ik de eerste resultaten met als enkele top drie posities ten gevolg. Gezien de concurrerende... Ik heb afgelopen jaar de linkbuilding van twee webshops bij Webton ondergebracht. Na enkele maanden zag ik de eerste resultaten met als enkele top drie posities ten gevolg. Gezien de concurrerende markt waarin mijn webshops actief zijn ben ik zeer tevreden over het geboekte resultaat.

Geen valse beloftes

Nee

Vragen worden snel beantwoord en de geleverde diensten zijn van goede kwaliteit. Wij hebben hen SEO uit laten voeren en de resultaten zijn zichtbaar verbeterd.

Met name de reactietijd op eventuele vragen ervaar ik als zeer prettig. Vaak binnen een uur (als het niet eerder is) al antwoord.

Geen tips of verbeterpunten.

xplore the north

Pro-actief, goede feedback, gedetailleerd en to-the-point.

linkbuilding

Ik heb heel goede ervaringen met Webton. Top kwaliteit en super vriendelijk.

Goede opvolging via email. Snelle antwoorden.

Richard van Vuuren

Goede communicatie en zorg!

Beersen en Grandiek Register Belastingadviseurs

Topbedrijf, meedenkend en invoelend, nr. 1. qua websitebouw en SEO in Twente!