E.Blok

Jammer dat we eerst de verkeerde kleur kregen. Gelukkig kregen we nog net op tijd de juiste kleur kasten. De handleiding was niet altijd duidelijk en soms was de volgorde wat onhandig. Ook zou het... Jammer dat we eerst de verkeerde kleur kregen. Gelukkig kregen we nog net op tijd de juiste kleur kasten. De handleiding was niet altijd duidelijk en soms was de volgorde wat onhandig. Ook zou het handig zijn om wat tips te krijgen hoe je slangen e.d. Langs de achterkant kunt leiden en waar je gaten zou kunnen maken .

Wil

U vraagt naar onze ervaring maar wij hebben nog geen wasombouw ontvangen!!!

Beste Wil,
Beste Wil,
Allereerst toch bedankt voor uw positieve aanbeveling over ons bedrijf. Door een systeemfout heeft u en meerdere klanten vroegtijdig een mailtje gekregen om ons te beoordelen. Dit hoort natuurlijk nog niet. Wij hebben ondertussen al contact met u opgenomen over uw leverdatum. Het zal niet lang meer duren, uw Wasombouw kast komt snel uw kant op!
Evy - Team Wasombouw

Hollemans

We hebben het pakket zelf opgehaald vriendelijke mensen. Even een puzzel om alles in elkaar te Zetten in elke doos zit een beschrijving voor het deel van de kast waar het bij hoort. De beschrijving... We hebben het pakket zelf opgehaald vriendelijke mensen. Even een puzzel om alles in elkaar te Zetten in elke doos zit een beschrijving voor het deel van de kast waar het bij hoort. De beschrijving voor de volledige kast zat er 1x bij in 1 van de dozen. Misschien een idee om of de volledige beschrijving los te leveren of duidelijk op de doos aangeven welk pakket de volledige beschrijving bevat. Beschrijving is wel duidelijk. En staat super mooi veel opbergruimte en erg praktisch. Heel blij mee.

Jort

Geen idee. Ik heb een week geleden besteld en betaald. Er is nog niet geleverd. Dit zou toch niet meer dan twee dagen mogen duren. Het is 2022

Beste Jort,
Beste Jort,
Door een systeemfout heeft u en meerdere klanten vroegtijdig een mailtje gekregen om ons te beoordelen. Dit hoort natuurlijk nog niet. U heeft op 14 februari bij ons een bestelling geplaatst en op de dag van de beoordeling waren er pas 6 dagen verstreken. Wij hebben ondertussen al telefonisch en via de mail contact gehad over uw beoordeling. Zoals ook op onze website aangegeven is, hanteren wij een levertijd van 3 tot 5 weken. Hierbij nogmaals onze excuses dat u vroegtijdig een mailtje heeft gekregen om ons te beoordelen, maar al met al hopen wij dat het zo duidelijk is.
Evy - Team Wasombouw

Jan

Website geeft goed informatie en bestelling bevestiging volgt Snel

van Uden bouw- en timmerwerken

Telefonische communicatie was erg fijn, alle tijd en goede uitleg. Mevrouw heeft ons een proefstukje van de zwarte kleur opgestuurd.
Wij hebben de kast besteld en wachten nu tot hij binnenkomt,...
Wij hebben de kast besteld en wachten nu tot hij binnenkomt, kijken er naar uit.

Beste,
Beste,
Bedankt voor uw positieve beoordeling en aanbeveling. Het is erg fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze klantenservice. Zo'n compliment ontvangen is altijd leuk! Ik heb even gekeken en ik zie dat u ondertussen al op de hoogte bent van uw leverdatum. Het duurt niet lang meer voordat de Wasombouw kast richting u komt. Wij wensen u alvast veel plezier!
Evy - Wasombouw BV

Elseline

Prima.product was netjes verpakt. Wat moeite om de lades goed te krijgen.wat ik mis is een extra mat voor onder de droger.er zit nu toch iets hoogte verschil in de wasmachine en droger.Voor het... Prima.product was netjes verpakt. Wat moeite om de lades goed te krijgen.wat ik mis is een extra mat voor onder de droger.er zit nu toch iets hoogte verschil in de wasmachine en droger.Voor het zicht net een klein minpuntje. Verder een keurige kast.

Theo

Goede service en klantgericht. Zowel telefonisch als via de mail werden mijn vragen snel beantwoord!